raks67
- Mesaje scrise: 61
- Locatie: Arad
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Jul 2012
- Mesaj Privat
- bibu16v
- *******
- 6,815 mesaje
- din 25 Jan 2016
- Astra 1995 X16XEL
- Alta tara
bibu16v
- Mesaje scrise: 6,815
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 1995 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jan 2016
- Mesaj Privat
raks67
- Mesaje scrise: 61
- Locatie: Arad
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Jul 2012
- Mesaj Privat
Am fost la frigotehnist si a verificat presiunea , era presiune la jumatate fata de normal si a zis ca de aceea nu porneste AC dar dupa ce a reumplut tot nu a pornit . Ramane sa ma duc la un electrician auto , ce a mai constatat freonistul este ca pe radiatorul de AC pe o portiune se vede pata de ulei unde zice ca pot fi pori pe unde scapa freonul si ar trebui inlocuit radiatorul
- rider1
- ***
- 720 mesaje
- din 28 Mar 2012
- Astra 2005 z14xe
- Bucuresti
rider1
- Mesaje scrise: 720
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 z14xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Mar 2012
- Mesaj Privat
- corsablue
- ****
- 2,776 mesaje
- din 18 Feb 2008
- Corsa 2005 Z13DT
- Brasov
corsablue
- Mesaje scrise: 2,776
- Locatie: Brasov
- Masina: Corsa 2005 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Feb 2008
- Mesaj Privat
raks67
- Mesaje scrise: 61
- Locatie: Arad
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Jul 2012
- Mesaj Privat
raks67
- Mesaje scrise: 61
- Locatie: Arad
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Jul 2012
- Mesaj Privat
raks67
- Mesaje scrise: 61
- Locatie: Arad
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Jul 2012
- Mesaj Privat
raks67
- Mesaje scrise: 61
- Locatie: Arad
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Jul 2012
- Mesaj Privat
- corsablue
- ****
- 2,776 mesaje
- din 18 Feb 2008
- Corsa 2005 Z13DT
- Brasov
corsablue
- Mesaje scrise: 2,776
- Locatie: Brasov
- Masina: Corsa 2005 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Feb 2008
- Mesaj Privat
raks67
- Mesaje scrise: 61
- Locatie: Arad
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Jul 2012
- Mesaj Privat
- bibu16v
- *******
- 6,815 mesaje
- din 25 Jan 2016
- Astra 1995 X16XEL
- Alta tara
bibu16v
- Mesaje scrise: 6,815
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 1995 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jan 2016
- Mesaj Privat
- Marius Popescu
- ***
- 704 mesaje
- din 27 Jun 2012
- Astra 2001 z16se
- Sibiu
Marius Popescu
- Mesaje scrise: 704
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2001 z16se
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Jun 2012
- Mesaj Privat
raks67
- Mesaje scrise: 61
- Locatie: Arad
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Jul 2012
- Mesaj Privat
raks67
- Mesaje scrise: 61
- Locatie: Arad
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Jul 2012
- Mesaj Privat
Salutare, revin cu problema la mașina mea , în încercarea de a mă convinge că problema funcționării aerului condiționat vine de la ecu am fost la o diagnoză mai amănunțită dar se pare că mai bine nu o făceam. După constatarea că într-adevăr problema este 100% de la ecu , s-a discutat eventualitatea schimbării cu un altul și a venit vorba de codul de securitate al ecu , eu am zis că am carpass , diagnosticianul a întrebat dacă sunt sigur că este acela scris pe cardul atașat actelor mașinii astfel că a citit cu ajutorul diagnozei sale codul și a găsit că corespunde.
După ce am plecat cu mașina am observat că luminează în bord mașina cu cheia , iar ajuns acasă am citit cu opcom codul de eroare P0602 control module programming error - present . Citind pe internet despre eroare am găsit că s-ar datora citirii codului de securitate cu unele tipuri de programatoare și că s-ar rezolva cu recitirea codului dar cu tech2 , la unii s-a rezolvat cu editarea VIN apoi reeditarea VIN corect , sau la alții cu rescrierea eeprom . Vreo părere despre acest lucru sau dacă a mai pățit cineva așa ceva și care a fost rezolvarea , mulțumesc
După ce am plecat cu mașina am observat că luminează în bord mașina cu cheia , iar ajuns acasă am citit cu opcom codul de eroare P0602 control module programming error - present . Citind pe internet despre eroare am găsit că s-ar datora citirii codului de securitate cu unele tipuri de programatoare și că s-ar rezolva cu recitirea codului dar cu tech2 , la unii s-a rezolvat cu editarea VIN apoi reeditarea VIN corect , sau la alții cu rescrierea eeprom . Vreo părere despre acest lucru sau dacă a mai pățit cineva așa ceva și care a fost rezolvarea , mulțumesc
- sebage
- ****
- 2,600 mesaje
- din 15 Jun 2019
- Alta tara
sebage
- Mesaje scrise: 2,600
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jun 2019
- Mesaj Privat
raks67
- Mesaje scrise: 61
- Locatie: Arad
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Jul 2012
- Mesaj Privat
- sebage
- ****
- 2,600 mesaje
- din 15 Jun 2019
- Alta tara
sebage
- Mesaje scrise: 2,600
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jun 2019
- Mesaj Privat
Da, unele "scule" au obiceiul sa altereze continutul memoriei, atunci cand il citesc.
Sunt chestii deja foarte cunoscute, domnul "diagnostician" trebuia sa stie treaba asta si trebuia sa mai stie ca avea si alta metoda de verificare a codului, aceea de a il introduce si a vedea daca este acceptat.
Rezolvarile sunt diverse si sunt in functie de ce "scule" sunt disponibile.
Personal, DAR NU RECOMAND SA FACI ASTA, as incerca un reset (doar cu Op Com sau Tech2) al "ECU alterat" si reprogramarea corespunzatoare a acestuia pe masina.
Se mai poate si acea incercare de rescriere a eeprom cu un dump de pe un ECU identic, apoi programarea corespunzatoare pe masina.
Si da, stiu ca functioneaza (desi nu am facut) treaba cu VIN modificat, dar apoi trebuie modificat inapoi si programare SPS.
In cazul tau, inteleg ca oricum ati ajuns la concluzia ca va trebui sa achizitionezi alt ECU si sa il programezi pe acesta pe masina.
Sunt chestii deja foarte cunoscute, domnul "diagnostician" trebuia sa stie treaba asta si trebuia sa mai stie ca avea si alta metoda de verificare a codului, aceea de a il introduce si a vedea daca este acceptat.
Rezolvarile sunt diverse si sunt in functie de ce "scule" sunt disponibile.
Personal, DAR NU RECOMAND SA FACI ASTA, as incerca un reset (doar cu Op Com sau Tech2) al "ECU alterat" si reprogramarea corespunzatoare a acestuia pe masina.
Se mai poate si acea incercare de rescriere a eeprom cu un dump de pe un ECU identic, apoi programarea corespunzatoare pe masina.
Si da, stiu ca functioneaza (desi nu am facut) treaba cu VIN modificat, dar apoi trebuie modificat inapoi si programare SPS.
In cazul tau, inteleg ca oricum ati ajuns la concluzia ca va trebui sa achizitionezi alt ECU si sa il programezi pe acesta pe masina.
raks67
- Mesaje scrise: 61
- Locatie: Arad
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Jul 2012
- Mesaj Privat
raks67
- Mesaje scrise: 61
- Locatie: Arad
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Jul 2012
- Mesaj Privat
Intr-un final s-a inlocuit ecu cu unul din dezmembrari , bineinteles fara a se sti codul pin . Dupa citire pin , resetare si programare pe masina , aerul conditionat functioneaza , masina merge bine dar P0602 este prezent si in acest caz , de data asta lucrarea am facut-o la alt electrician , nu stiu cu ce scula s-a facut programarea ca nu am fost prezent , posibil tot cu un Autel . Explicatia omului la eroarea P0602 a fost ca nu se potriveste 100% ecu cu restul componentelor