- cornel.m
- **
- 279 mesaje
- din 20 Apr 2010
- Astra 2001 y20dth
- Sibiu
cornel.m
- Mesaje scrise: 279
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2001 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Apr 2010
- Mesaj Privat
Am luat landforder. Mi-au venit cu cod de original (deci pot sa zic ca mi-am luat originale la jumãtate de preț). Daca va intereseazã am fãcut o poza la cod.
Intradevar, acum se simte o diferența semnificativã.
Flansele m-au costat 80 lei bucata. Manopera 150 lei la service autorizat (garantie 6 luni).
Intradevar, acum se simte o diferența semnificativã.
Flansele m-au costat 80 lei bucata. Manopera 150 lei la service autorizat (garantie 6 luni).
stely
- Mesaje scrise: 31
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2007 1.4 xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Mar 2008
- Mesaj Privat
190 lei parca si 60 rulmentu bucata si aprope 300 telescopu cam vreo 1100 lei toata distractia am mers in vacanta la munte vreo 80 de km numai gropi am zis ca sigur nu mai ajung cu masina intreaga acasa dar se comporta impecabil calitatea isi zice cuvantul o zi buna drumul era spre borsa maramures poate multi il cunoasteti
- AdyBossu
- **
- 308 mesaje
- din 09 Nov 2007
- Astra 2004 1,7 cdti
- Iasi
AdyBossu
- Mesaje scrise: 308
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2004 1,7 cdti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Nov 2007
- Mesaj Privat
Constatari personale:
Eu am cerut la un magazin din Iasi flanse Febi tari si mi-au venit in cutie cu marca razuita de pe cauciuc. Acest lucru contravine cu fotografia postata de claudiu_opel, unde se poate observa, daca vad eu bine, ca flansa Febi are stantat "febi Germany". E oare adevarat ca piesele care au stearsa marca sunt branduite initial de producator GM? Codul de bare de pe cutie corespunde cu Germania.
Daca ne luam dupa datele producatorilor flansa tare Febi este cu 3 mm mai inalta decat cea moale. Am constatat ca inaltimea provine din inaltimea santului dintre talpa si ciuperca si nu din grosimea ciupercii (aceasta din urma este aceeasi la ambele tipuri de flanse). Sper ca m-am facut inteles.
Am comparat flansa tare Febi cu una GM folosita, poate si uzata, si am constatat ca cea GM folosita are inaltimea normala, 40-41 mm, adica atat cat ar trebui sa aiba o flansa normala.
Dupa mine tasarea flanselor este determinata de reducerea latimii santului.
Revin cu alte constatari.
Eu am cerut la un magazin din Iasi flanse Febi tari si mi-au venit in cutie cu marca razuita de pe cauciuc. Acest lucru contravine cu fotografia postata de claudiu_opel, unde se poate observa, daca vad eu bine, ca flansa Febi are stantat "febi Germany". E oare adevarat ca piesele care au stearsa marca sunt branduite initial de producator GM? Codul de bare de pe cutie corespunde cu Germania.
Daca ne luam dupa datele producatorilor flansa tare Febi este cu 3 mm mai inalta decat cea moale. Am constatat ca inaltimea provine din inaltimea santului dintre talpa si ciuperca si nu din grosimea ciupercii (aceasta din urma este aceeasi la ambele tipuri de flanse). Sper ca m-am facut inteles.
Am comparat flansa tare Febi cu una GM folosita, poate si uzata, si am constatat ca cea GM folosita are inaltimea normala, 40-41 mm, adica atat cat ar trebui sa aiba o flansa normala.
Dupa mine tasarea flanselor este determinata de reducerea latimii santului.
Revin cu alte constatari.
Malkos
- Mesaje scrise: 28
- Locatie: Dolj
- Masina: Astra 1,4xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Aug 2011
- Mesaj Privat
- gutavirgilmarius
- *
- 14 mesaje
- din 14 Jul 2013
- Astra 2001 z16se
- Dambovita
gutavirgilmarius
- Mesaje scrise: 14
- Locatie: Dambovita
- Masina: Astra 2001 z16se
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Jul 2013
- Mesaj Privat
Am incercat si in curbe.Nu se aude niciun troncanit.Numai pe drum drept si lin,au un bang-bang-bang,dar masina nu se misca niciun pic..
Am pus masina pe cric.
1-La roata stanga spate,am incercat s-o invart cu mana.Merge greu,parca undeva ,are o infranare.Ceva tine, sa nu se invarte pe liber.
2-Plasticul amortizorului ,sus,este crapat,il pot lasa in jos cu mana,lasand sa se vada tija.. Il pot ridica,inapoi ,cu mana.Plasticul sta ridicat,dar nu fortat.
In timpul mersului,face spatele-tronc,tronc,tronc,dar nu se ridica,decat se aude un zgomot.
Am incercat roata,sus-jos,dreapta-stanga.Nu se misca niciun pic,este fixa.
Am ridicat,pe cric si spatele-dreapta. Roata se invarte foarte usor,cu un deget,atat inainte,cat si inapoi.Plasticul ,de la amortizorul,dreapta spate,este fixat,fortat,nu coboara,in jos,nu se vede tija.
Colegilor,sa fie rulmentul?Nu huruie.
Sa fie din cauza amortizorului?Dar,la ridicat si lasat jos,pe spate,nu se aude nimic.Am carlig,pe spate.M-am urcat pe el.La 102 KG. ,cat am eu,nu se aude zgomot.
Sa fie blocata frana de mana?Daca scot din viteza,in mers,merge lin,nu se infraneza.
Ce poate sa fie?
Astept sugestiile voastre,va multumesc anticipat.Nu as vrea sa merg in service,aia ma pun sa schimb,tot spate masinii,sa-mi i-a banii,cum au patit-o si alti colegi.
Va salut!
Multumesc,pt. eventualele raspunsuri!
Am pus masina pe cric.
1-La roata stanga spate,am incercat s-o invart cu mana.Merge greu,parca undeva ,are o infranare.Ceva tine, sa nu se invarte pe liber.
2-Plasticul amortizorului ,sus,este crapat,il pot lasa in jos cu mana,lasand sa se vada tija.. Il pot ridica,inapoi ,cu mana.Plasticul sta ridicat,dar nu fortat.
In timpul mersului,face spatele-tronc,tronc,tronc,dar nu se ridica,decat se aude un zgomot.
Am incercat roata,sus-jos,dreapta-stanga.Nu se misca niciun pic,este fixa.
Am ridicat,pe cric si spatele-dreapta. Roata se invarte foarte usor,cu un deget,atat inainte,cat si inapoi.Plasticul ,de la amortizorul,dreapta spate,este fixat,fortat,nu coboara,in jos,nu se vede tija.
Colegilor,sa fie rulmentul?Nu huruie.
Sa fie din cauza amortizorului?Dar,la ridicat si lasat jos,pe spate,nu se aude nimic.Am carlig,pe spate.M-am urcat pe el.La 102 KG. ,cat am eu,nu se aude zgomot.
Sa fie blocata frana de mana?Daca scot din viteza,in mers,merge lin,nu se infraneza.
Ce poate sa fie?
Astept sugestiile voastre,va multumesc anticipat.Nu as vrea sa merg in service,aia ma pun sa schimb,tot spate masinii,sa-mi i-a banii,cum au patit-o si alti colegi.
Va salut!
Multumesc,pt. eventualele raspunsuri!
- cornel.m
- **
- 279 mesaje
- din 20 Apr 2010
- Astra 2001 y20dth
- Sibiu
cornel.m
- Mesaje scrise: 279
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2001 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Apr 2010
- Mesaj Privat
pt @Malkos@
era mai sus acest raspuns!
cornel.m a scris:Am luat landforder. Mi-au venit cu cod de original (deci pot sa zic ca mi-am luat originale la jumãtate de preț). Daca va intereseazã am fãcut o poza la cod.
Intradevar, acum se simte o diferența semnificativã.
Flansele m-au costat 80 lei bucata. Manopera 150 lei la service autorizat (garantie 6 luni).
Intradevar, acum se simte o diferența semnificativã.
Flansele m-au costat 80 lei bucata. Manopera 150 lei la service autorizat (garantie 6 luni).
era mai sus acest raspuns!
- rider1
- ***
- 720 mesaje
- din 28 Mar 2012
- Astra 2005 z14xe
- Bucuresti
rider1
- Mesaje scrise: 720
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 z14xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Mar 2012
- Mesaj Privat
- andreybojo89
- *
- 10 mesaje
- din 05 Mar 2013
- Corsa 1997 X12SZ
- Suceava
andreybojo89
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Suceava
- Masina: Corsa 1997 X12SZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Mar 2013
- Mesaj Privat
Salut, stie cineva ce anume trebuie facut daca schimb suspensia sport fixa cu una reglabila la o corsa b? Ca am intampinat o problema, nu se mai potrivesc flansele si nu stiu de care trebuie sa pun si cum sa pun. da imi poate arata cineva o poza sau sa-mi explice ce trebuie sa fac... eu le-am montat dar nu cred ca am reusit sa le montez corect :-s
- jonyx87
- **
- 285 mesaje
- din 13 Jul 2011
- Vectra 1997 X16XEL
- Valcea
jonyx87
- Mesaje scrise: 285
- Locatie: Valcea
- Masina: Vectra 1997 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jul 2011
- Mesaj Privat
Salutare.
O întrebare. Zilele astea am mers cu un Vectra B, identic cu al meu (motor, model, etc) difera culoarea . Am observat cã era o micã diferențã între al meu și cel probat, referitor la partea de zgomote/trepidații produse...... Eu de când am luat mașina nu am observat, nu am avut cum sã fac diferența mai corect spus,cã exista un mic trepidat sã îi spunem. Legat de direcție/suspensie posibil. Este insesizabil. Cu motorul rece este mai evident, cu motorul cald este f aproape de zero. Dacã iau volan sau mențin direcția (direcția în sarcinã) dispare. Apare doar când volanul este pe drept (zero), undeva pe la 1800-2000 de ture (pe loc mai puțin, mai mult în mers)..... mai sesizabil este în volan, mai mult decât fonic... fonic f greu îți dai seama. Deja am fost la 2 service-uri și la mecanicul meu, dar spun cã nu se ”vede” nimic. Am schimbat acele bielete antiruliu exact la 100 000 km. Pe fațã la altceva (în afarã de plãcuțele de frânã) nu s-a mai umblat.
Dupã ce am mers cu acea mașinã mi-am dat seama cã ”trepidația” exista din prima zi de când am luat mașina mea (acum zãjde ani, când eram tânãr și neliniștit). Mecanicul meu a zis cã ar fi o posibil ca niște cruci de direcție sã producã trepidația pe traseul direcției pe sub bord pe acolo......
De ce am postat aici.....
Am un joc la flanșa-rulment, este mic zic eu. Nu am schimbat niciodatã flanșele la mașina. Am luat-o la aproape 99 000 km acum are 160 000 km. Flanșa nu bate, are doar joc (între 3-5 mm), verificat cu roata în aer, sub capotã.
Este posibil ca acea ”trepidație” sã fie din jocul flanșei?
Mulțumesc.
O întrebare. Zilele astea am mers cu un Vectra B, identic cu al meu (motor, model, etc) difera culoarea . Am observat cã era o micã diferențã între al meu și cel probat, referitor la partea de zgomote/trepidații produse...... Eu de când am luat mașina nu am observat, nu am avut cum sã fac diferența mai corect spus,cã exista un mic trepidat sã îi spunem. Legat de direcție/suspensie posibil. Este insesizabil. Cu motorul rece este mai evident, cu motorul cald este f aproape de zero. Dacã iau volan sau mențin direcția (direcția în sarcinã) dispare. Apare doar când volanul este pe drept (zero), undeva pe la 1800-2000 de ture (pe loc mai puțin, mai mult în mers)..... mai sesizabil este în volan, mai mult decât fonic... fonic f greu îți dai seama. Deja am fost la 2 service-uri și la mecanicul meu, dar spun cã nu se ”vede” nimic. Am schimbat acele bielete antiruliu exact la 100 000 km. Pe fațã la altceva (în afarã de plãcuțele de frânã) nu s-a mai umblat.
Dupã ce am mers cu acea mașinã mi-am dat seama cã ”trepidația” exista din prima zi de când am luat mașina mea (acum zãjde ani, când eram tânãr și neliniștit). Mecanicul meu a zis cã ar fi o posibil ca niște cruci de direcție sã producã trepidația pe traseul direcției pe sub bord pe acolo......
De ce am postat aici.....
Am un joc la flanșa-rulment, este mic zic eu. Nu am schimbat niciodatã flanșele la mașina. Am luat-o la aproape 99 000 km acum are 160 000 km. Flanșa nu bate, are doar joc (între 3-5 mm), verificat cu roata în aer, sub capotã.
Este posibil ca acea ”trepidație” sã fie din jocul flanșei?
Mulțumesc.
- mircea neicu
- **
- 344 mesaje
- din 07 Dec 2007
- Astra 2008 Z14XEP
- Galati
mircea neicu
- Mesaje scrise: 344
- Locatie: Galati
- Masina: Astra 2008 Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Dec 2007
- Mesaj Privat
de curand am schimbat flansele de la amortizoare, a doua oara.
prima data pe la 70 000 km, sachs. imediat dupa inlocuire, aveam acelasi troncanit usor, la denivelari gen cale ferata.
a doua oara, la 130 000 km am pus lemforder si ..surpriza. zgomotul enervant a disparut.vanzatorul imi recomanda febi, erau la jumatate de pret. de aici am tras concluzia ca pt astra mea cel putin, lemforder mai bune decat sachs.
drumuri bune, care sa nu va uzeze flansele si nu numai.
prima data pe la 70 000 km, sachs. imediat dupa inlocuire, aveam acelasi troncanit usor, la denivelari gen cale ferata.
a doua oara, la 130 000 km am pus lemforder si ..surpriza. zgomotul enervant a disparut.vanzatorul imi recomanda febi, erau la jumatate de pret. de aici am tras concluzia ca pt astra mea cel putin, lemforder mai bune decat sachs.
drumuri bune, care sa nu va uzeze flansele si nu numai.
- jonyx87
- **
- 285 mesaje
- din 13 Jul 2011
- Vectra 1997 X16XEL
- Valcea
jonyx87
- Mesaje scrise: 285
- Locatie: Valcea
- Masina: Vectra 1997 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jul 2011
- Mesaj Privat
WarLike
- Mesaje scrise: 17
- Locatie: Vaslui
- Masina: Corsa 2003 z12xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Aug 2013
- Mesaj Privat
Trebuie sa schimb si eu flansele de la amortizoare fata , Opel corsa C 1,2 55 Kw 2003 si mi-am amintit ca fostul proprietar a spus ca a schimbat suspensiile cu totul (arc amortizor flanse) de pe o corsa 1,7 diesel aceeasi caroserie pentru a ridica masina de sol..M-am uitat pe un site de piese auto si da aceleasi coduri de flanse la 1,2 benzina si 1,7 diesel.Eu zic ca nu as avea probleme daca comand , arcul de la diesel am inteles ca e un pic mai gros , dar daca a schimbat toata suspensia si sa potrivit e bine.Voi ce spuneti care ati mai intalnit asa?Multumesc.
- glontz
- **
- 120 mesaje
- din 13 Mai 2010
- Astra 2002 Y17DT
- Bucuresti
glontz
- Mesaje scrise: 120
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Mai 2010
- Mesaj Privat
Vreau sa trag un semnal de alarma in legatura cu flanse amortizor FEBI.
Am schimbat flansele si am constatat ce vedeti in pozele atasate. Acum am flanse si rulmeti LEMFORDER
Mentionez ca am rulat masina-astra G y17dt, in conditii normale, schimb flansele de amortizor si rulmentii la 2 ani. Trageti voi concluziile !
Cu respect,
Am schimbat flansele si am constatat ce vedeti in pozele atasate. Acum am flanse si rulmeti LEMFORDER
Mentionez ca am rulat masina-astra G y17dt, in conditii normale, schimb flansele de amortizor si rulmentii la 2 ani. Trageti voi concluziile !
Cu respect,
- scanx
- ***
- 681 mesaje
- din 07 Jun 2009
- Corsa 2001 Z12XE
- Iasi
scanx
- Mesaje scrise: 681
- Locatie: Iasi
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Jun 2009
- Mesaj Privat
Nici cele lemforder nu stralucesc in noapte. Punctul de contact intre flansa si rulment este extrem de mic, asta din cauza ca in urma gauririi flansei, ramane o ( buza - bavura ) care nu trebuie sa existe si cel mai urat lucru este ca aceste gauri sunt facute la presa si trag de material in jos, lasand in urma o cocoasa de toata frumusetea.
Oricum lucru de mantuiala.
De noi:
Putin "FER" la vedere:
Luate la indreptat putin:
Nemultumirea mea, a dus la aceasta saiba clingherit, care mai preia din handicap:
Cu singuranta alte firme similare au aceeasi problema.
Oricum lucru de mantuiala.
De noi:
Putin "FER" la vedere:
Luate la indreptat putin:
Nemultumirea mea, a dus la aceasta saiba clingherit, care mai preia din handicap:
Cu singuranta alte firme similare au aceeasi problema.
- glontz
- **
- 120 mesaje
- din 13 Mai 2010
- Astra 2002 Y17DT
- Bucuresti
glontz
- Mesaje scrise: 120
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Mai 2010
- Mesaj Privat
Nu vreau sa le ridic in slavi pe cele lemforder insa din ce m am informat ar fi mai fiabile, cel putin peste mizeriile de febi care le am scos crapate pe amndoua. Cele pe care le am montat eu nu erau asa galbioare* cum sunt cele din pozele tale si la mine excesul de fer* nu l am sesizat.
Cu respect,
glontz
Cu respect,
glontz
- claudiu_opel
- **
- 281 mesaje
- din 28 Jul 2008
- Vectra 2001 y20dth
- Brasov
claudiu_opel
- Mesaje scrise: 281
- Locatie: Brasov
- Masina: Vectra 2001 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Jul 2008
- Mesaj Privat
Salut,
Ieri am schimbat si eu flansele si bucsele la bara stabilizatoare fata.
Flansele sunt sachs, care au acelasi cod cu cele lemforder, se vede in poze.
Uzura... tinand cont ca sunt acelasi tip, se poate vede in poze.
Nici eu n-am bagat de seama acea bavura, cat despre pata de contact a rulmentului, ma uit maine ca inca nu le-am aruncat.
Ieri am schimbat si eu flansele si bucsele la bara stabilizatoare fata.
Flansele sunt sachs, care au acelasi cod cu cele lemforder, se vede in poze.
Uzura... tinand cont ca sunt acelasi tip, se poate vede in poze.
Nici eu n-am bagat de seama acea bavura, cat despre pata de contact a rulmentului, ma uit maine ca inca nu le-am aruncat.
- scanx
- ***
- 681 mesaje
- din 07 Jun 2009
- Corsa 2001 Z12XE
- Iasi
scanx
- Mesaje scrise: 681
- Locatie: Iasi
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Jun 2009
- Mesaj Privat
- claudiu_opel
- **
- 281 mesaje
- din 28 Jul 2008
- Vectra 2001 y20dth
- Brasov
claudiu_opel
- Mesaje scrise: 281
- Locatie: Brasov
- Masina: Vectra 2001 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Jul 2008
- Mesaj Privat
- scanx
- ***
- 681 mesaje
- din 07 Jun 2009
- Corsa 2001 Z12XE
- Iasi
scanx
- Mesaje scrise: 681
- Locatie: Iasi
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Jun 2009
- Mesaj Privat
Flanse decupate: GE ME
Sa se vada amprenta la sol.
Ruville:
Ceva fer de la febi:
Surpriza cea mai mare este de la GM, flansele sunt injectate aiurea tare, la lemforder si ruville nu am vazut prostia asta, la febi nici nu mai comentez.
Stratul de cauciuc depus peste metalul din exterior, nu are mai mult de 0,7 - 0,8mm iar toata greutatea masinii de pe fata, sta in acea pielita de cauciuc, urmand socurile de la ale noastre drumuri si bate frate metalul ala de zici ca-s zurgalai. Pentru a scapa de idiotenia lor, schimbat masina...sau cu muzica la max..
Sunt multe de spus, dar nu este timp.
Sa se vada amprenta la sol.
Ruville:
Ceva fer de la febi:
Surpriza cea mai mare este de la GM, flansele sunt injectate aiurea tare, la lemforder si ruville nu am vazut prostia asta, la febi nici nu mai comentez.
Stratul de cauciuc depus peste metalul din exterior, nu are mai mult de 0,7 - 0,8mm iar toata greutatea masinii de pe fata, sta in acea pielita de cauciuc, urmand socurile de la ale noastre drumuri si bate frate metalul ala de zici ca-s zurgalai. Pentru a scapa de idiotenia lor, schimbat masina...sau cu muzica la max..
Sunt multe de spus, dar nu este timp.
- skipero
- **
- 467 mesaje
- din 13 Feb 2011
- Vectra 2007 Z30DT
- Ilfov
skipero
- Mesaje scrise: 467
- Locatie: Ilfov
- Masina: Vectra 2007 Z30DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Feb 2011
- Mesaj Privat