bv69tzk
- Mesaje scrise: 69
- Locatie: Brasov
- Masina: Corsa 1995 x12sz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Apr 2011
- Mesaj Privat
da il stiu demult pe NDY , am vazut cum a facut el... dar ma gandeam ca ar fi o solutie fara sudura, ci doar un transplant mai simplu cu totul , doar sa iau una de gsi (dar daca zici ca nu exista.... ) sau de kadett nici ala nu stiu daca exista din fabricatie ..de vazut am vazut dar nu stiu daca erau modificate sau originale ... ... ... .. o concluzie finala atunci? daca vreau frana pe disc pe spate , trebuie sa iau de pe alta masina si sa sudez pe puntea mea nu ?
- SUPERDRAGOS
- ****
- 2,666 mesaje
- din 24 Aug 2007
- Frontera 2001 3.O DI
- Bucuresti
SUPERDRAGOS
- Mesaje scrise: 2,666
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Frontera 2001 3.O DI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Aug 2007
- Mesaj Privat
bv69tzk
- Mesaje scrise: 69
- Locatie: Brasov
- Masina: Corsa 1995 x12sz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Apr 2011
- Mesaj Privat
- sorin666
- *****
- 3,888 mesaje
- din 12 Mai 2004
- outside Manell's Land
sorin666
- Mesaje scrise: 3,888
- Locatie: outside Manell's Land
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Mai 2004
- Mesaj Privat
Conform a celor afirmate aici: http://www.corsa-b.fr/forum/ merg cele de la Astra GSI, dar ca sa nu te trezesti "cu fundul inainte" la orice franare, trebuie frane pe 280 (282?) pe fata , adica din memorie cele de pe Calibra turbo, si reductoare de presiune (2 bucati) instalate inaintea fiecarui etrier din spate.
E vorba de partea de la fuzete "inspre exterior" IN NICI UN CAZ de schimbarea puntii cu totul, in schimb se pare ca merge fara adaptari.
Spun asta "din amintiri" nu am verificat recent. Asta implica si schimbarea jantelor pe 14 sau 15, ca sa intre dracovenia. La o masina de 1000 de Euro eu m-asi lasa pagubas sau asi lua un Corsa C cu discuri "de la mama lui". Dar fiecare face ce vrea pe banii lui... daca reusueste sa treaca controlul tehnic dupa aceea.
Tot nu am inteles inca de ce vrei asta la "monstrul" tau de 75 de cai...
E vorba de partea de la fuzete "inspre exterior" IN NICI UN CAZ de schimbarea puntii cu totul, in schimb se pare ca merge fara adaptari.
Spun asta "din amintiri" nu am verificat recent. Asta implica si schimbarea jantelor pe 14 sau 15, ca sa intre dracovenia. La o masina de 1000 de Euro eu m-asi lasa pagubas sau asi lua un Corsa C cu discuri "de la mama lui". Dar fiecare face ce vrea pe banii lui... daca reusueste sa treaca controlul tehnic dupa aceea.
Tot nu am inteles inca de ce vrei asta la "monstrul" tau de 75 de cai...
bv69tzk
- Mesaje scrise: 69
- Locatie: Brasov
- Masina: Corsa 1995 x12sz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Apr 2011
- Mesaj Privat
sorin666 a scris:Conform a celor afirmate aici: http://www.corsa-b.fr/forum/ merg cele de la Astra GSI, dar ca sa nu te trezesti "cu fundul inainte" la orice franare, trebuie frane pe 280 (282?) pe fata , adica din memorie cele de pe Calibra turbo, si reductoare de presiune (2 bucati) instalate inaintea fiecarui etrier din spate.
E vorba de partea de la fuzete "inspre exterior" IN NICI UN CAZ de schimbarea puntii cu totul, in schimb se pare ca merge fara adaptari.
Spun asta "din amintiri" nu am verificat recent. Asta implica si schimbarea jantelor pe 14 sau 15, ca sa intre dracovenia. La o masina de 1000 de Euro eu m-asi lasa pagubas sau asi lua un Corsa C cu discuri "de la mama lui". Dar fiecare face ce vrea pe banii lui... daca reusueste sa treaca controlul tehnic dupa aceea.
Tot nu am inteles inca de ce vrei asta la "monstrul" tau de 75 de cai...
E vorba de partea de la fuzete "inspre exterior" IN NICI UN CAZ de schimbarea puntii cu totul, in schimb se pare ca merge fara adaptari.
Spun asta "din amintiri" nu am verificat recent. Asta implica si schimbarea jantelor pe 14 sau 15, ca sa intre dracovenia. La o masina de 1000 de Euro eu m-asi lasa pagubas sau asi lua un Corsa C cu discuri "de la mama lui". Dar fiecare face ce vrea pe banii lui... daca reusueste sa treaca controlul tehnic dupa aceea.
Tot nu am inteles inca de ce vrei asta la "monstrul" tau de 75 de cai...
astra F ? .pai vreau asta deoarece am probleme cu franele pe spate..trb schimbat saboti, cilindrii si ...daca tot trb sa investesc vreau sa fac o treaba faina sa ii pun discuri..am planuri la anu .cu un 2.0 pe ea... dar na incet incet ...ca bugetul nu permite sa facem totul deodata
... deci zici ca cele de astra... hmmm si vine prinsa fuzeta calumea pe punte fara modificari ..ce bine ar fi
- sorin666
- *****
- 3,888 mesaje
- din 12 Mai 2004
- outside Manell's Land
sorin666
- Mesaje scrise: 3,888
- Locatie: outside Manell's Land
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Mai 2004
- Mesaj Privat
Uite-te macar la poze, sunt 57 de pagini de modificari la un Corsa B:
http://www.corsa-b.fr/forum...php?f=2&t=446
... sau tradu cu Gogu, bunul prieten al fiecaruia dintre noi...
http://www.corsa-b.fr/forum...php?f=2&t=446
... sau tradu cu Gogu, bunul prieten al fiecaruia dintre noi...
- jE
- *******
- 8,418 mesaje
- din 04 Jun 2006
- Astra 2005 Z18XE
- Brasov
jE
- Mesaje scrise: 8,418
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2005 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jun 2006
- Mesaj Privat
bv69tzk
- Mesaje scrise: 69
- Locatie: Brasov
- Masina: Corsa 1995 x12sz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Apr 2011
- Mesaj Privat
m-am uitat si al ala de la francezi..dar nu prea precizeasa nimic cum ar fi facut si ce punte o fi pus.....dar in fine..sa revin la ideile mele de sclerozat:))..chiar sa nu existe niciun opel care sa aiba pe spate prinderea fuzetelor de punte la aceeasi dimensiune ca opelul corsa b? ... eu ma tot gandesc ca ar trebui totusi sa existe fuzete spate de la al opel..si sa pot da jos doar tamburul si sa prind fuzeta cealalta cu etrier...si restul de modificari daca nu ajunge teava de la frana nu e o problema ca se face usor...dar aici ma tot zbat.,..si nu reusesc sa primesc un raspuns calumea de la careva ...
- Shiva
- ****
- 1,977 mesaje
- din 22 Aug 2009
- Corsa 2002 Z12XE
- Cluj
Shiva
- Mesaje scrise: 1,977
- Locatie: Cluj
- Masina: Corsa 2002 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Aug 2009
- Mesaj Privat
jE a scris:indeed, pe Corsa C merge punte de Tigra B. Plug'n'play, ca sasiul e acelasi. se schimba puntea si amortizoarele, pentru ca surubul de prindere al amortizorului pe punte e mai gros la Tigra decat la Corsa...
Deci puntea necesara pt. pachetul de drumuri grele la Corsa C e fix aia obisnuita de Tigra B. Interesant!
- SUPERDRAGOS
- ****
- 2,666 mesaje
- din 24 Aug 2007
- Frontera 2001 3.O DI
- Bucuresti
SUPERDRAGOS
- Mesaje scrise: 2,666
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Frontera 2001 3.O DI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Aug 2007
- Mesaj Privat
jE a scris:indeed, pe Corsa C merge punte de Tigra B. Plug'n'play, ca sasiul e acelasi. se schimba puntea si amortizoarele, pentru ca surubul de prindere al amortizorului pe punte e mai gros la Tigra decat la Corsa...
Intrebare-Puntea de Corsa B,pe care ai pus-o,avea discuri sau nu..?Ca nu m-am edificat.Si daca avea discuri,erau adaptate?Sau erau de fabrica?De pe ce model,ca a mea Corsa B GSI nu are discuri,ci doar tamburi..
- Lotg
- ****
- 1,633 mesaje
- din 12 Oct 2009
- Astra 2004 Z14XEP
- Mures
Lotg
- Mesaje scrise: 1,633
- Locatie: Mures
- Masina: Astra 2004 Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Oct 2009
- Mesaj Privat
- Shiva
- ****
- 1,977 mesaje
- din 22 Aug 2009
- Corsa 2002 Z12XE
- Cluj
Shiva
- Mesaje scrise: 1,977
- Locatie: Cluj
- Masina: Corsa 2002 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Aug 2009
- Mesaj Privat
SUPERDRAGOS a scris:Intrebare-Puntea de Corsa B,pe care ai pus-o,avea discuri sau nu..?Ca nu m-am edificat.Si daca avea discuri,erau adaptate?Sau erau de fabrica?De pe ce model,ca a mea Corsa B GSI nu are discuri,ci doar tamburi..
Je a pus o punte cu discuri de pe Tigra B pe o Corsa C.
Nu stiu daca discurile spate cer doar jante de 15" sau merg si de 14" (cred ca depinde de dimensiunea discului).
bv69tzk
- Mesaje scrise: 69
- Locatie: Brasov
- Masina: Corsa 1995 x12sz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Apr 2011
- Mesaj Privat
Lotg a scris:
Acesta este un forum de discutii, nu o enciclopedie. Nu suntem obligati sa stim, sau sa avem raspunsul pentru tine. Ti-am zis-o brasoveanule.
bv69tzk a scris:.,..si nu reusesc sa primesc un raspuns calumea de la careva ...
Acesta este un forum de discutii, nu o enciclopedie. Nu suntem obligati sa stim, sau sa avem raspunsul pentru tine. Ti-am zis-o brasoveanule.
ce oameni ... eu am intrebat pentru cei care stiu , daca stie cineva.daca nu stie nimeni aia e ... am incercat sa ma informez ca sa nu dau banii pe ceva degeaba ....
- SUPERDRAGOS
- ****
- 2,666 mesaje
- din 24 Aug 2007
- Frontera 2001 3.O DI
- Bucuresti
SUPERDRAGOS
- Mesaje scrise: 2,666
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Frontera 2001 3.O DI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Aug 2007
- Mesaj Privat
Kinky
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Prahova
- Masina: Corsa 1996 X12SZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Jan 2012
- Mesaj Privat
Pot sa-ti dau o idee? Cauta o punte de Corsa B GSi, monteaz-o pe masina si cauta kitul complet de la Brembo pentru frane spate cu tamburi. M-am interesat si eu despre cum as putea sa adaptez o punte cu discuri pe Corsa B si am ajuns la concluzia ca cea mai buna treaba e sa pastrez tamburii dar sa pun Brembo si pe fata si pe spate. Cauta pe net pe site-ul celor de la Brambo sa vezi ce au pe acolo.
P.S. Daca stam si ne gandim toate masinile de F1 au franare pe tambur asa ca nu vad de ce nu am pastra tamburii.
P.S. Daca stam si ne gandim toate masinile de F1 au franare pe tambur asa ca nu vad de ce nu am pastra tamburii.
liviu2004- Suspendat
- 2,323 mesaje
- din 28 Sep 2005
- Galati
liviu2004- Mesaje scrise: 2,323
- Locatie: Galati
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Sep 2005
- Mesaj Privat