Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra J
  • Catalin150

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra OPC 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Sep 2014

  • Mesaj Privat
Salut,
Am mare nevoie de ajutor de câteva luni ma lupt cu o.problema și la.service nu ii da de cap la masina.
Problema a fost următoarea am avut necazul de mi sa spart un piston (nu știu cauza) am refăcut motorul după refacerea acestuia am avut probleme și am în continuare.
Masina are cutie automata când merg cu ea și o folosesc pe semi și schimb eu și nu o las sa fie sub turata e ok. Când conduc în D și ajunge la o turate de 10 și o repun în sarcina da sa se înece și dacă accelerez mai tare își revine.
Nu mai știu ce sa ii facem. Nu găsesc soluția și acum caut un alt service sa vad ce spun și a doua părere.
Nu apare nici o eroare.



MODEL: Astra j 1.4 Turbo automat
MOTOR: B14NET
Skip ads

  • ney

  • Mesaje scrise: 1,009
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2014 A14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Aug 2010

  • Mesaj Privat
O verificare a distributiei nu strica, mai ales ca se intervine usor la asta si tot atunci a pinioanelor defazor.
Totusi tint sa cred ca arborele este defazat pentru ca tot asa nu da eroare cand se intinde lantul.
O trusa de cale si in 30 minute stii daca e bine sau rau punerea la punc.
  • Catalin150

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra OPC 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Sep 2014

  • Mesaj Privat
Distribuția a fost schimbata, de nici 1000km. Se poate sa nu se fii reglat arborele?
Au zis ca au schimbat patinele și când au redesfacuto lanțul nu era strâns bine.
Si zicea ca să uzat foarte tare ca a fost schimbat de 2 ori în 3000km.
  • ney

  • Mesaje scrise: 1,009
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2014 A14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Aug 2010

  • Mesaj Privat
Daca au avut set de cale si au slabit si defazoarele axelor ,treaba e simpla.
Defazoarele ( surubul)daca nu le slabesti sa se poata invarti la mana pinioanele ,lantul nu se v-a aseza cum trebuie si nici timpii nu sunt corecti.
Se scoate cuiul intinzatorului si dupa se strang axele cu toate calele puse( 4 in total)
Se tine contra ,nu se strange in cale.
Exista videoclipuri pentru asta si cu cupluri de strangere.
Defazoarele pot fi stricate si se schimba daca este nevoie. Cu motorul la jumate( pentru a nu lovi supapele) se invarte inainte si inapoi de surubul defazorului si atunci nu trebuie sa existe defazare intre el si axa deloc. Trebuie sa se comporte ca si cum ar fi dintr-o bucata axa cu el
Uzura la patine poate aparea si daca axele se invart greu.
Skip ads

  • Catalin150

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra OPC 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Sep 2014

  • Mesaj Privat
Si dacă distribuția este pe lanț?
  • ney

  • Mesaje scrise: 1,009
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2014 A14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Aug 2010

  • Mesaj Privat
Dezvolta intrebarea asta.
  • Catalin150

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra OPC 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Sep 2014

  • Mesaj Privat
Pai distribuția este pe lanț, si cei de la service au spus ca nu se poate regla. Ca dacă e pusa la semne și e hidraulica. Nu au ce regla ca e noua distribuția.
  • ney

  • Mesaje scrise: 1,009
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2014 A14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Aug 2010

  • Mesaj Privat
Da ,nu se poate regla,dar poti sa o pui prost ,sa o montezi necorespunzator in sensul in care nu strangi cum trebuie si in ordinea care trebuie.
Se strange cu contra intai evacuarea si dupa admisia.
Si asta cate putin nu din prima.
Se pune patina de metal intre pinioane din trusa ca sa tina lantul intins spre intinzator. Dupa care se monteaza patina din plastic
Si cel mai important se SLABESC suruburile pinioanelor defazor, altfel muncesti degeaba.
Treaba asta poate fi facuta si acum prin desfacerea capacului motor si introducerea calelor in ordinea asta:
1. Bolt motor sub compresor aer
2. Cala spre cutia de viteze la axe
3. Cala pentru discurile defazoare care poate avea 2 pozitii la axa de evacuare( vezi pe net)
4. Cala dintre pinioane de metal ,cea cu dantura si imbus hexagonal
5. Daca una din ele nu intra e clar pusa prost distributia
6. Slabesti suruburile axelor si asezi tot ,tii contra in axe si strangi
Asta e
Cauta pe altii daca nu au cale sau le au degeaba
  • ney

  • Mesaje scrise: 1,009
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2014 A14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Aug 2010

  • Mesaj Privat
Asta
  • ABanicaw

  • Mesaje scrise: 30
  • Locatie: Calarasi
  • Masina: Vectra 1996 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2023

  • Mesaj Privat
Catalin150 a scris:Salut,
Am mare nevoie de ajutor de câteva luni ma lupt cu o.problema și la.service nu ii da de cap la masina.
Problema a fost următoarea am avut necazul de mi sa spart un piston (nu știu cauza) am refăcut motorul după refacerea acestuia am avut probleme și am în continuare.
Masina are cutie automata când merg cu ea și o folosesc pe semi și schimb eu și nu o las sa fie sub turata e ok. Când conduc în D și ajunge la o turate de 10 și o repun în sarcina da sa se înece și dacă accelerez mai tare își revine.
Nu mai știu ce sa ii facem. Nu găsesc soluția și acum caut un alt service sa vad ce spun și a doua părere.
Nu apare nici o eroare.



MODEL: Astra j 1.4 Turbo automat
MOTOR: B14NET


Cum a zis si colegu' ney, verifica distributia cum se poate
Nu prea am auzit de problema asta, mai ales la masina cu cutie automata
  • Catalin150

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra OPC 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Sep 2014

  • Mesaj Privat
Problema e ca marți o duc și au spus ca cu cale a fost pusa și pusa bine dar o sa o reverifice sa vadă cum este pusa și dacă are joc.
E o problema urata de tot cu care ma tot lupt și nu ii da de cap.
Am schimbat galeria, turbo,pedala de accelerație, si lista continua.
Ei ziceau azi când am fost ca poate să rămână clapeta de la egere deschisa sau sa nu închidă etanș și atunci se poate și asta.
Pe distribuție erau siguri ca e pusa bine.
Dar ei spun ca trebuia sa dea eroare senzorul de rotație.
Si acum au comandat:
-senzori
- ceva egr
- si senzorul de pe volanta
Ori cum azi când am vb cu ei, spun ca imposibil sa greșești sa pui distribuția prost.
Au zis ca prima data a fost prea stransa.
Acum așteptăm pana marți sa vedem ce îmi zic exact ca este.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra J

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR