Salutare! Sper sa postez corect aici. Am o problema la pedala de ambreiaj (sau cel putin acolo se manifesta). De ceva timp, dupa ce pornesc motorul, fie ca las la relanti sau ca accelerez, mi se aude un harait. Ca descriere, cred ca cel mai bine ma pot intelege cei care au avut dacii si care au avut probleme cu cablul de kilometraj - zgomotul este aproape identic. Prima data am avut impresia ca sunetul se aude in bord dar, intersectii am observat ca, daca actionez pedala de ambreiaj(nu mult...cam cat se lasa sub greutatea piciorului-maxim 10% din cursa). Am mai citit pe forum si am inteles ca este posibil sa fie discul de ambreiaj usor ovalizat. Un alt puct de vedere l-am primit de la un mecanic care mi-a spus ca am probleme cu cilindrul de ambreiaj si ca acesta trebuie schimbat. Am zis ca "nu-i panica, il schimbam". Doar ca tipul a inceput sa imi zica de costuri: manopera + piese = 1500 Ron. Si se pare ca e panica
![Sad](//www.clubopel.com/images/2013/blank.gif)
. Tot el mi-a zis ca e posibil sa imi cedeze si sa nu mai pot ambreia/debreia, ceea ce ar fi cam naspa intr-o intersectie sau pe autostrada
![Smile](//www.clubopel.com/images/2013/blank.gif)
.
Intrebarea mea este urmatoarea: a mai avut cineva problema asta? Daca da, cum a rezolvat-o si unde? Precizez ca sunt din Bucuresti si o sugestie referitoare la un service unde sa gasesc un mecanic priceput, si care sa nu fie jepcar, ar fi binevenita.
Am uitat sa precizez: este prima masina pe care o am. Si asta se intampla din decembrie 2010. Masina este luata SH de la unu' de aduce din Germania. Si cum am fost idiot si am luat-o la risc, s-a dovedit a fi o mare teapa. Asta inseamna ca-s varza in ceea ce priveste masinile. M-am apucat sa citesc dar merge destul de greu din cauza ca sunt multe informatii pe care nu prea stiu in ce ordine sa le folosesc. Deci, daca imi raspundeti, scrieti-mi, va rog ca unuia de clasa I
![Smile](//www.clubopel.com/images/2013/blank.gif)
.
Mersi anticipat.