eu prin martie am terminat cu masina(de reparat:caroserie+motor),dar nu m-am apucat sa o antifonez(insonorizez) pe toata "burta" ci doar pe portiunile unde era rugina si unde nu mai exista insonorizantul din fabrica.aripile fata le-am demontat.portiunile de tabla neprotejata le-am curatat cu perie de sarma pentru polizor unghiular(tip oala),face minuni,luciu metalic.
pe tabla curatata am dat cu spray cu Zn.se usuca repede ,este anticoroziv(se poate da si cu grund).
la imbinari,unde nu mai exista masticul respectiv de etansare,se poate completa cu mastic poliuretanic.deasupra insonorizant .
in usi ,lonjeroane,praguri si intre pasajul exterior-aripa spate am dat cu ceara pentru cavitati,care este intr-adevar foarte calitativa(inlocuieste vaselina cu brio
![Smile](//www.clubopel.com/images/2013/blank.gif)
).
la toata operatiunea ar trebui aer comprimat + pistoalele de dat ceara si insonorizantul,nu stiu de unde faci rost...
va garantez pe putin 5 ani,am facut chestia asta si la o dacie care e in stare buna si acum...(dupa ~3ani),opelul meu sper sa tina mai mult ca doar nu e aceeasi tabla
![Very Happy](//www.clubopel.com/images/2013/blank.gif)
.
problema este ca astea toate costa ceva bani,eu am folosit produse 3M (nu fac reclama),dar sunt mai multe firme care produc asa ceva.