Am rezolvat-o dupa indelungi chinuri:
Nu am facut-o singur nu se putea, se pare ca partea cu lasatul motorului e cea mai belicoasa nu va sfatuiesc sa va apucati daca nu cititi cum se face in TIS si nu aveti scule adecvate.
Ce am facut la masina:
-schimbat curea transmisie, curea distributie, role de ghidaj, intinzator transmisie si partea frumoasa POMPA DE APA care era PRAF daca mai mergeam cu ea asa pateam ca 8IMISTIQUE - era la limita.
-cu ocazia asta am curatat valva AGR(care mi-a dat cod de eroare ca se blocase~asa era~) si IAC care era imbacsita cu o chestie vascoasa neagra si nu mai functiona relantiu corect oscila 600~800 RPM + Filtru nou de aer si benzina.
REZULTATU:
![Crying or Very sad](//www.clubopel.com/images/2013/blank.gif)
in primu rand dezamagitor pt. mine ca am ratat intalnirea de la Brasov
![Crying or Very sad](//www.clubopel.com/images/2013/blank.gif)
Sper sa facem mai facem una....
![Very Happy](//www.clubopel.com/images/2013/blank.gif)
dar super pt masina - nu mai face nici un sunet suspect, alearga super bine, nu mai oscileaza relantiu acu parca e desenat la 750 RPM, parca e alta....
![Idea](//www.clubopel.com/images/2013/blank.gif)
RECOMANT TUTUROR CU CALDURA SA SCHIMBE LA TIMP DISTRIBUTIA IMPREUNA CU POMPA DE APA!!
PRET TOTAL FARA MANOPERA CA AM CAM LUCRAT EU DUPA INDICATII:
10.000.000 LEI