A masurat tensiunea bateriei:
fara consumatori 12,24
cu consumatori 12,10
Mi-a zis ca e mica trebuie sa fac o verificare a alternatorului.
Am fost la Radacini pe Blvd Timisoara.
Pe hartie scrie asa :
TENSIUNE INCARCARE = 13,02V LA RELANTI, SI 13,40V LA 2000rpm (NOK)
TEST BATERIE AFTERMARKET = OK !
CONSUM IN GOL = 0,006A (OK)
PE TEST BATERIE : TENS BATERIE RECOMANDATA 540A (MASURATA 624A) ?
POSIBILA NECESARA INLOCUIRE ALTERNATOR?!
(asta cu TENS BATERIE care se masoara in Amperi m-a bulversat, sau nu pricep eu ceva)
Verdictul verificarii in cuvinte, cat am tinut eu minte, este:
"la verificarea bateriei ea se incarca mai mult decit ii trebuie,
dar la verificarea alternatorului asta incarca mai putin.
Alternatorul nu incarca optim, trebuia sa scoata in jur de 14V, dar culmea bateria primeste mai mult curent.
Nu isi explica cum / de ce, eletricianul nu a mai intalnit situatia asta.
Au spus sa merg cu ea asa sa vad, sa urmaresc.... "
probabil flicarit de lumini cum am mai citit pe aici ca au avut unii.
La intrebarea mea cat e un alternator aftermarket, mi-au zis ca pe partea de electrica nu mai folosesc aftermarket (noile dispozitii),
unul opel cu tot cu manopera e 3000 ron (la dracu).
Am vazut la Timas alternator aftermarket 800ron.
Sa ma duc sa-l inlocuiesc direct, sau sa mai astept sa vad cum se comporta, ce sa vad nu pricep
![Smile](http://www.clubopel.com/images/2013/blank.gif)
Nelinistea mea e sa nu se opreasca masinuta pe undeva, taman cand nu ma astept.
MODEL: Corsa 2008
MOTOR: Z13DTH