Am o caseta de directie veche in plus, am inceput sa o demontez ca sa vad cum arata bucsa buclucasa si sa-mi fac una de rezerva. Se poate si rectifica caseta la unii, gasiti pe net unde, dar e posibil sa nu le iese chiar cum trebuie - de exemplu sa-ti stranga prea are pinionul de atac pe cremaliera sau sa-ti puna te miri ce bucse in interior. Asa ca vreau sa vad cu ochii mei despre ce e vorba, si daca tot am o caseta in plus...
DIn pacate, demontarea e ceva mai complicata decat descrierea din postarea din pagina 1 - bun postul, dar mai sunt niste amanunte. O sa incerc sa fac poze si sa postez tot dupa ce termin.
Pana atunci, doua intrebari:
- articulatia sferica chiar e insurubata pe cremaliera? cum se desface, ca parca e tesita pe cremaliera?
- in lungul cremalierei spre pinionul de atac, vad o garnitura metalica; daca vreau sa ajung la bucsa, se scoata afara sau nu?
1. Vedere generala:
2. Articulatia sferica cu tesitura:
3. Garnitura metalica din interior: