Lucifer_The- Suspendat
- 268 mesaje
- din 21 Dec 2009
- Insignia 2009 A20DTJ
- Bucuresti
Lucifer_The- Mesaje scrise: 268
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Dec 2009
- Mesaj Privat
Intradevar din grafice pare mai bun motorul A18XER insa un lucru nu inteleg.
De ce la "Engine Power" motorul Z18XER are 150.5 BHP (producatorul spune ca are 140 BHP)?
E normala aceasta diferenta cand din start la motorul A18XER la "Engine Power" vad ca e 135.9 BHP - avem din start o diferenta de 14 CAI PUTERE intre cele doua motoare.
Insa inca odata sunt uimit ca un motor declarat de producatorul Opel ca ar avea 140CP are de fapt 150CP - de obicei e invers!
De ce la "Engine Power" motorul Z18XER are 150.5 BHP (producatorul spune ca are 140 BHP)?
E normala aceasta diferenta cand din start la motorul A18XER la "Engine Power" vad ca e 135.9 BHP - avem din start o diferenta de 14 CAI PUTERE intre cele doua motoare.
Insa inca odata sunt uimit ca un motor declarat de producatorul Opel ca ar avea 140CP are de fapt 150CP - de obicei e invers!
- cristidb
- ****
- 1,140 mesaje
- din 03 Mai 2007
- Astra 2007 Z16XER
- Bucuresti
cristidb
- Mesaje scrise: 1,140
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2007 Z16XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Mai 2007
- Mesaj Privat
Lucifer_The- Suspendat
- 268 mesaje
- din 21 Dec 2009
- Insignia 2009 A20DTJ
- Bucuresti
Lucifer_The- Mesaje scrise: 268
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Dec 2009
- Mesaj Privat
Brake horsepower (bhp) is the measure of an engine's horsepower before the loss in power caused by the gearbox, alternator, differential, water pump, and other auxiliary components such as power steering pump, muffled exhaust system
Acum am observat ca este masurat in BHP (brake horse power) ci nu in HP (horse power) - daia in loc de 140 cai au pus 150 cai - dar nu inteleg de unde cei care fac testele dyno au facut rost de aceste valori in BHP adica inainte de cutia de viteze. Aceasta valoare nu e pusa la dispozitie de Opel si nici nu poate fi calculata decat daca dai motorul jos si sa masori direct in ax?
Acum am observat ca este masurat in BHP (brake horse power) ci nu in HP (horse power) - daia in loc de 140 cai au pus 150 cai - dar nu inteleg de unde cei care fac testele dyno au facut rost de aceste valori in BHP adica inainte de cutia de viteze. Aceasta valoare nu e pusa la dispozitie de Opel si nici nu poate fi calculata decat daca dai motorul jos si sa masori direct in ax?
- cristidb
- ****
- 1,140 mesaje
- din 03 Mai 2007
- Astra 2007 Z16XER
- Bucuresti
cristidb
- Mesaje scrise: 1,140
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2007 Z16XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Mai 2007
- Mesaj Privat
- Eddie
- **
- 497 mesaje
- din 05 Apr 2006
- Insignia 2011
- Bucuresti
Eddie
- Mesaje scrise: 497
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2011
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Apr 2006
- Mesaj Privat
Lucifer_The a scris:Nu se poate ca un motor de 140CP standard fara vreo modificare asa cum e facut de producator - pe dyno sa scoata tot 140CP sau mai mult...intotdeauna exista pierderi in reductoare, roti, etc...deci obligatoriu e mai putin. Nu mai crede orice bullshit de "dyno" test!
Producatorii dau puterea de 140CP direct la iesirea din motor nu la roata.
Producatorii dau puterea de 140CP direct la iesirea din motor nu la roata.
Exista un motor pe benzina de 1,4 l pe VW Tiguan,care are 140 C.P. !
- vectragts1
- **
- 350 mesaje
- din 03 Mai 2010
- Insignia 2010 A18XER
- Cluj
vectragts1
- Mesaje scrise: 350
- Locatie: Cluj
- Masina: Insignia 2010 A18XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Mai 2010
- Mesaj Privat
Eddie a scris:
Exista un motor pe benzina de 1,4 l pe VW Tiguan,care are 140 C.P. !
Lucifer_The a scris:Nu se poate ca un motor de 140CP standard fara vreo modificare asa cum e facut de producator - pe dyno sa scoata tot 140CP sau mai mult...intotdeauna exista pierderi in reductoare, roti, etc...deci obligatoriu e mai putin. Nu mai crede orice bullshit de "dyno" test!
Producatorii dau puterea de 140CP direct la iesirea din motor nu la roata.
Producatorii dau puterea de 140CP direct la iesirea din motor nu la roata.
Exista un motor pe benzina de 1,4 l pe VW Tiguan,care are 140 C.P. !
acelasi motor pe Fabia RS are 180:)
- tonytm
- ******
- 4,479 mesaje
- din 10 Oct 2007
- Signum 2005 Z19DTH 190CP
- Timis
tonytm
- Mesaje scrise: 4,479
- Locatie: Timis
- Masina: Signum 2005 Z19DTH 190CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Oct 2007
- Mesaj Privat
panaramax
- Mesaje scrise: 38
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2010 1.8l
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Jun 2010
- Mesaj Privat
- neagutiberiu
- **
- 51 mesaje
- din 21 Feb 2011
- Constanta
neagutiberiu
- Mesaje scrise: 51
- Locatie: Constanta
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Feb 2011
- Mesaj Privat
- crybabyro
- ***
- 696 mesaje
- din 02 Jun 2010
- Insignia 2010 A2DT
- Sibiu
crybabyro
- Mesaje scrise: 696
- Locatie: Sibiu
- Masina: Insignia 2010 A2DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jun 2010
- Mesaj Privat
@neagutiberiu : eu am Sports Tourer de 130 cp(masina are 1730 kg). Parerea mea e ca la greutatea asta, era recomandat 160cp.
Despre sedan /hatchback-care are undeva la 1600kg- cred ca toata lume iti va recomanda 130 minum si in special 160 cp.
Cred ca e prea mic motorul de 110 cp; sa nu fii dezamagit de comportamentul masinii.
Despre sedan /hatchback-care are undeva la 1600kg- cred ca toata lume iti va recomanda 130 minum si in special 160 cp.
Cred ca e prea mic motorul de 110 cp; sa nu fii dezamagit de comportamentul masinii.
Dan56- Suspendat
- 775 mesaje
- din 12 Feb 2009
- Astra 2008 Z13DTH
- Sibiu
Dan56- Mesaje scrise: 775
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2008 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Feb 2009
- Mesaj Privat
- neagutiberiu
- **
- 51 mesaje
- din 21 Feb 2011
- Constanta
neagutiberiu
- Mesaje scrise: 51
- Locatie: Constanta
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Feb 2011
- Mesaj Privat
Florin...
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2010 A18xer
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Dec 2010
- Mesaj Privat
panaramax
- Mesaje scrise: 38
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2010 1.8l
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Jun 2010
- Mesaj Privat
Nu stiu cat este de la tipul de benzina , dar sigur faptul ca are asa "multi" kilometri este clar problema. Eu zic sa astepti vreo cateva schimburi de ulei dupa care sa iti faci idee clara despre consum , oricum calcul cel mai relevant este cel mediu facut pe cat mai multi kilometri.
De exemplu eu am 10l% mediu in 12500 km cu 32km/h viteza medie , insa pe ultimii 500 km in Bucuresti exclusiv am o medie de 13, facut la pompa plin pe plin.
Oricum clar consuma ceva motorul ca deh masina grea motorulul mititel ...Dar poate vroiai un diesel care sa ia 11 in Bucuresti si care sa vrea si motorina decantata si mai stiu eu ce alte inginerii ca sa porneasca dimineata pe racoare .
O mica paranteza , ce anume te determina sa pui benzina mai scumpa ?
De exemplu eu am 10l% mediu in 12500 km cu 32km/h viteza medie , insa pe ultimii 500 km in Bucuresti exclusiv am o medie de 13, facut la pompa plin pe plin.
Oricum clar consuma ceva motorul ca deh masina grea motorulul mititel ...Dar poate vroiai un diesel care sa ia 11 in Bucuresti si care sa vrea si motorina decantata si mai stiu eu ce alte inginerii ca sa porneasca dimineata pe racoare .
O mica paranteza , ce anume te determina sa pui benzina mai scumpa ?
Florin...
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2010 A18xer
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Dec 2010
- Mesaj Privat
- cristidb
- ****
- 1,140 mesaje
- din 03 Mai 2007
- Astra 2007 Z16XER
- Bucuresti
cristidb
- Mesaje scrise: 1,140
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2007 Z16XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Mai 2007
- Mesaj Privat
logum
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Cluj
- Masina: Insignia 2010
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Jun 2011
- Mesaj Privat
- cornelpopa
- ***
- 511 mesaje
- din 23 Apr 2007
- Insignia 2015 A20DT
- Brasov
cornelpopa
- Mesaje scrise: 511
- Locatie: Brasov
- Masina: Insignia 2015 A20DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Apr 2007
- Mesaj Privat
E atat de simplu sa vezi cat consuma o anumita masina MEDIU!
Ca evident sunt intotdeauna cazuri exceptionale de consum super mic sau foarte mare (depinde f mult de sofer sau de starea masinii).
http://www.spritmonitor.de/...1&powerunit=2
Ca evident sunt intotdeauna cazuri exceptionale de consum super mic sau foarte mare (depinde f mult de sofer sau de starea masinii).
http://www.spritmonitor.de/...1&powerunit=2
panaramax
- Mesaje scrise: 38
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2010 1.8l
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Jun 2010
- Mesaj Privat
214FLO
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Ialomita
- Masina: Insignia 2010
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Nov 2010
- Mesaj Privat
Salutare!
Tocmai am revenit din concediul din Turcia, 3.300 km dus-intors, și, fațã de consumul de anul trecut, cu 7,8 mediu la dus pe traseul Slobozia - Bucuresti - Giurgiu - Ruse - Bulgaria - Edirne - Istanbul - Afyon - Antalya (1.450 km), anul acesta consumul a fost de doar 7,4, in acelasi regim de viteza, cu un plus de 60 kg (un copil si bagaj in plus).
Consumul a scãzut pentru cã am descoperit in cartea tehnica o recomandare pentru presiunea în pneuri drept una ECO dacã în mașina sunt trei adulți și bagaje, adicã 2,7 roțile din fațã și 2,6 pentru cele din spate, la anvelope de 245/45/18, fațã de presiunea din aceleași anvelope de anul trecut, 2,2 pe fațã și 2,0 pe spate.
E drept ca m-au ajutat si drumurile din Turcia, cu doua benzi pe sens pe drumurile nationale și doar doua-trei localitati la suta de kilometri, cu o medie de viteza de 85 km/h, in conditiile in care pe cei 300 km din Bulgaria am mers regulamentar - 100 afarã și maxim 60 in interior.
Una peste alta, din presiunea pneurilor n-a rezultat cine stie ce economie, doar 10 - 12 litri de benzina, dar daca ne gindim ca in Turcia litrul este aproape 8 lei noi, vreo 20 euro tot au rãmas în buzunar.
Tocmai am revenit din concediul din Turcia, 3.300 km dus-intors, și, fațã de consumul de anul trecut, cu 7,8 mediu la dus pe traseul Slobozia - Bucuresti - Giurgiu - Ruse - Bulgaria - Edirne - Istanbul - Afyon - Antalya (1.450 km), anul acesta consumul a fost de doar 7,4, in acelasi regim de viteza, cu un plus de 60 kg (un copil si bagaj in plus).
Consumul a scãzut pentru cã am descoperit in cartea tehnica o recomandare pentru presiunea în pneuri drept una ECO dacã în mașina sunt trei adulți și bagaje, adicã 2,7 roțile din fațã și 2,6 pentru cele din spate, la anvelope de 245/45/18, fațã de presiunea din aceleași anvelope de anul trecut, 2,2 pe fațã și 2,0 pe spate.
E drept ca m-au ajutat si drumurile din Turcia, cu doua benzi pe sens pe drumurile nationale și doar doua-trei localitati la suta de kilometri, cu o medie de viteza de 85 km/h, in conditiile in care pe cei 300 km din Bulgaria am mers regulamentar - 100 afarã și maxim 60 in interior.
Una peste alta, din presiunea pneurilor n-a rezultat cine stie ce economie, doar 10 - 12 litri de benzina, dar daca ne gindim ca in Turcia litrul este aproape 8 lei noi, vreo 20 euro tot au rãmas în buzunar.