maiandrei a scris:2 schimburi de ulei in 30000 km cu Mobil Synt S 5W40. Motorul merge foarte frumos, dar pare cam papacios (1 litru la 15000 km). o parte din ulei se duce pe la valva aia EGR
https://www.clubopel.com/vie...mp;highlight=ulei
acum pata e mult mai mare, pare-se ca uleiul este aruncat cu presiune
cred ca data viitoare voi pune 10W40
Si eu am avut aceasi problema cu pata de ulei de langa EGR, si radiatorul in zona e stropit. Am rezolvat prin demontarea si spalarea intercoolerului. Acolo se aduna ulei, care ulterior e suflat in valva. Va trebui demontata bara, ca altfel nu se poate. Consumul de ulei e foarte bun, eu am un litru la 8000km. In cartea mea de service s-a folosit numai 10W-40, acum am Castrol GTX3 Magnatec si e timpul sa-l schimb, am 9000km si un an de zile. Nu stiu daca sa trec pe Mobil, Aral sau Elf. Sunt multumit pt ca am presiune la ulei imediat ce porneste motorul, becul se stinge instantaneu. Ar putea spune si altii daca au un decalaj intre pornirea motorului si stingerea acelui martor? Asa ne putem da seama care ulei e mai potrivit, cel putin in faza initiala.