ok, o sa incep eu, dar il rog pe robert (si pe altii), daca pot sa ma completeze...
in primul rand ai nevoie de un motor c20let si cutie F28
dupa:
pentru transplant sunt necesare:
-motor c20let
-instalatie electrica
-ECU
-radiator de apa ceva mai mare-indicat
-intercooler -recomand mai mare si montat in fatza radiatorului(cel original e patetic de mic)
-furtune de aer (turbina-intercooler-admisie) -eu am folosit furtune de apa de raba
-cutie F28 GETRAG -fff important deoarece celelalte tipuri de cutii nu vor rezista mai mult de 1 saptamana(am aflat din proprie experienta)
-de pe o cutie de viteze F20 sau F16 se va lua capacul din locul unde intra planetara din dreapta...acesta va fi prelucrat la strung pentru a se potrivi in acelasi loc la cutia F28(la aceasta in mod normal vine cutia de transfer)
-o bucsa de bronz care intra in partea dreapta a cutiei F28, si prin care va trece planetara..
-in cutia F28 v-or trebui date sau largite niste gauri tehnice(care exista deja) si trebuie facut filet in ele. in gaurile acestea intra suruburile de la capacul despre care am vorbit si suportul de cutie din spate, pe care vine timoneria si care va fi cel original al masinii
-timonerie, trebuie schimbat capatul de timonerie dinspre habitaclu cu cel de la o timonerie normala de F20 sau F16
-suportul de metal din partea stanga(cel care leaga cutia de viteze de lonjeron)-ffff greu de gasit, la fel ca si cutia si timoneria.
-disc de ambreaj,rulment de presiune si placa de presiune de motor c20let(nu merg cele de xe sau ne)
planetarele raman cele ale masinii, fara nici o problema(cele de turbo sunt identice)
daca se doreste se pot schimba si jambele si butucii de pe spate(au 5 gauri de prezoane si discuri de frana mai mari)
sfarsit episod 1
-va urma-