tungy
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Vaslui
- Masina: Corsa 1999 X14XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Mai 2014
- Mesaj Privat
- tase
- ****
- 1,985 mesaje
- din 29 Sep 2009
- Vectra 2006 z19dt
- Ilfov
tase
- Mesaje scrise: 1,985
- Locatie: Ilfov
- Masina: Vectra 2006 z19dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Sep 2009
- Mesaj Privat
tungy
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Vaslui
- Masina: Corsa 1999 X14XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Mai 2014
- Mesaj Privat
ovi87
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Arad
- Masina: Astra 2004 Y16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Mai 2014
- Mesaj Privat
- tase
- ****
- 1,985 mesaje
- din 29 Sep 2009
- Vectra 2006 z19dt
- Ilfov
tase
- Mesaje scrise: 1,985
- Locatie: Ilfov
- Masina: Vectra 2006 z19dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Sep 2009
- Mesaj Privat
GianY01
- Mesaje scrise: 57
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2005 z19cdti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Sep 2012
- Mesaj Privat
- Truckman
- **
- 106 mesaje
- din 16 Sep 2007
- Omega 2002 y22dth
- Cluj
Truckman
- Mesaje scrise: 106
- Locatie: Cluj
- Masina: Omega 2002 y22dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Sep 2007
- Mesaj Privat
Buna tuturor,am un omega B diesel (ydth) din 2002 caravan,cand masina este in sarcina dar interesant nu pe directie dreapta ci doar cand fac viraj stanga sau dreapta simt din partea din spate parca pot sa si numar pasul de pinioane ca maraie si se simte si pe masinana ofi din diferentialul sau rulmentul?, acum un an am desfacut diferentialul si nu am vazut nici un semn de uzura sau ceva dus (uzat) asa ca lam montat la loc dar nici o schimbare, simptomele au ramas,rotile din spate nu au nici gram de joc! verificat la mecanic pe elevator,daca a mai avut cineva asemenea simptoma si a rezolvat situati va rog sa impartaseasca si cu mine,recent mam decis sa cumpar un diferental sh,poate de acolo este problema,sa nu uit mai nou tractezi si o rulota si mie frica sa nu raman pe drum cu masina,va multumesc
cine
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Caras-Severin
- Masina: Vectra 1996 1.6 16 v
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Nov 2014
- Mesaj Privat
Ca nou înscris in club,vreau sa va salut pe toți cei înscriși.Detin si eu un Opel vectra b 1.6 16 v an1996,am cumparato acum 2 luni si sunt destul de multumit de ea pana acum.am notat de câteva sãptãmâni o bãtaie de tip fier pe fier in spate e insistenta când prind drum rãu (de tara).sa fie oare de la bucșe?
- d0m1n1c
- **
- 181 mesaje
- din 25 Mai 2013
- Astra 2006 Z17DTL
- Iasi
d0m1n1c
- Mesaje scrise: 181
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2006 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Mai 2013
- Mesaj Privat
Salutare,
Ma confrunt si eu cu o problema de vreo saptamana incoace.
In momentul in care franez aud o bataie recurenta la roata spate dreapta. Nu e o bataie foarte puternica , eu nu mi-am dat seama pana nu mi-a spus cineva care statea in spate. Nu simt nimic in pedala iar placutele au mai putin de 10 000 de km.
S-a mai confruntat cineva cu problema asta?
Ma confrunt si eu cu o problema de vreo saptamana incoace.
In momentul in care franez aud o bataie recurenta la roata spate dreapta. Nu e o bataie foarte puternica , eu nu mi-am dat seama pana nu mi-a spus cineva care statea in spate. Nu simt nimic in pedala iar placutele au mai putin de 10 000 de km.
S-a mai confruntat cineva cu problema asta?
Jesper
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Constanta
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Apr 2015
- Mesaj Privat
Salutare! Detin Astra J combi si am sesizat un fluierat in spate de la roti, dar care apare si apoi dispare. Dupa 20 km parcusrsi am pus mana pe jantele spate si erau incinse bine decat cele din fata unde erau calde, plus aveam si un miros ca de fier la jante. Ce sa fie oare? Mizerie pe la etrieri?..placute, discuri?
Multumesc.
Multumesc.
simona1
- Mesaje scrise: 40
- Locatie: Bistrita-Nasaud
- Masina: Vectra 1994 X16SZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Feb 2015
- Mesaj Privat
Va rog sa ma ajutati!Pornesc masina,dupa ce accelerez,cand intru in a treia,se aude un zgomot infundat,si un huruit(suna ca pompa de alimentare din peco,aia cand bagi benzina).Cu cat accelerez,se aude un huruit in ritmul accelerarii...Am senzatia ca e de la motor.Apropo,mai si trepideaza,de parca ar fi cauciucurile de pe spate, desi le-am schimbat de o saptamana. AQre legatura cu uleiul din cutia de viteze?tocmai citeam pe net ceva de genul......
blueSam
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Jul 2015
- Mesaj Privat
Salutare tuturor, am intrat si eu in randul soferilor de Opel de curand (2 luni) am cumparat un Opel astra H din 2005 si de curand a inceput sa fluere ceva la roata stanga fata ( la viteza de peste 80km/h ) care de amplifica pe zi ce trece. . . la viteza mica nu se aude nimic nici in mars nici cand franez, aveti idee ce poate fi ? sau unde as putea sa merg in Militari sa o testez ?
Aries- Suspendat
- 890 mesaje
- din 14 Mar 2015
- Astra 2002 y17dt
- Bihor
Aries- Mesaje scrise: 890
- Locatie: Bihor
- Masina: Astra 2002 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Mar 2015
- Mesaj Privat
Am si eu nevoie de o mic ajutor.
Zilele trecute am parcat masina pe o zona inclinata ( masina a stat cu ,,botu,, in jos,, ) , am tras frana de mana ferm si cand am revenit la masina am venit insotit de inca 3 persoane. Cand ultima persoana s-a suit in spate , brusc s-a auzit o trosnitura puternica in zona rotii spate stanga.
Pe moment am considerat ca o fi sarit ceva de la frana de mana /tambur spate pentru ca n-am slabit-o la urcarea pasagerilor dar facand o proba atunci pe loc , totul parea in regula.
Azi am demontat tambur roata spate stanga si cand tocmai constatatam ca toate sint la locul lor , atunci am observat ca din arcul spate lipseste o bucata buna ( adica cam toata zona de unde incepe sa se subtieze arcul spre capat ). Interesant este ca pe masina e putin vizibila diferenta de paralelism cu solul.
Ok , simteam nevoia sa-mi cumpar niste arcuri spate si acum am ocazia dar am o nedumerire. Am vazut pe site-uri de piese auto ca sint arcuri cu acelasi diametru al sarmei de la un capat la altul si arcuri care se subtiaza spre capete asa cum am gasit si eu la mine. De care sa cumpar ? Si ce marca ?
Pentru schimbarea lor am in dotare un fel de presa confectionata de mine ( 2 bari filetate de vreo ,,fi,, 25 pe care am sudat niste gheare ( la capatul barii si pe o bucsa ce culiseaza pe bara filetata ). Intrebarea este daca e ok sa comprim arcul in presa pana il bag in lacasul lui fara sa demontez telescopul spate - sau mai sanatos e sa il demontez si sa indepartez puntea de caroserie cat pot de mult ?
Intreb asta pentru ca nu m-as chinui cu telescopul vazandu-i prinderile atat de batatorite si ruginite dar nici n-as vrea sa comprim arcul nou pana la limita lui sa-mi crape in presa si sa raman ,,Dorel,, !
Zilele trecute am parcat masina pe o zona inclinata ( masina a stat cu ,,botu,, in jos,, ) , am tras frana de mana ferm si cand am revenit la masina am venit insotit de inca 3 persoane. Cand ultima persoana s-a suit in spate , brusc s-a auzit o trosnitura puternica in zona rotii spate stanga.
Pe moment am considerat ca o fi sarit ceva de la frana de mana /tambur spate pentru ca n-am slabit-o la urcarea pasagerilor dar facand o proba atunci pe loc , totul parea in regula.
Azi am demontat tambur roata spate stanga si cand tocmai constatatam ca toate sint la locul lor , atunci am observat ca din arcul spate lipseste o bucata buna ( adica cam toata zona de unde incepe sa se subtieze arcul spre capat ). Interesant este ca pe masina e putin vizibila diferenta de paralelism cu solul.
Ok , simteam nevoia sa-mi cumpar niste arcuri spate si acum am ocazia dar am o nedumerire. Am vazut pe site-uri de piese auto ca sint arcuri cu acelasi diametru al sarmei de la un capat la altul si arcuri care se subtiaza spre capete asa cum am gasit si eu la mine. De care sa cumpar ? Si ce marca ?
Pentru schimbarea lor am in dotare un fel de presa confectionata de mine ( 2 bari filetate de vreo ,,fi,, 25 pe care am sudat niste gheare ( la capatul barii si pe o bucsa ce culiseaza pe bara filetata ). Intrebarea este daca e ok sa comprim arcul in presa pana il bag in lacasul lui fara sa demontez telescopul spate - sau mai sanatos e sa il demontez si sa indepartez puntea de caroserie cat pot de mult ?
Intreb asta pentru ca nu m-as chinui cu telescopul vazandu-i prinderile atat de batatorite si ruginite dar nici n-as vrea sa comprim arcul nou pana la limita lui sa-mi crape in presa si sa raman ,,Dorel,, !
- tase
- ****
- 1,985 mesaje
- din 29 Sep 2009
- Vectra 2006 z19dt
- Ilfov
tase
- Mesaje scrise: 1,985
- Locatie: Ilfov
- Masina: Vectra 2006 z19dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Sep 2009
- Mesaj Privat
Pentru puntea din spate nu ai nevoie de presa .rezolvi doar cu un cric si ceva cunostinte ..este foarte simplu..dai roata jos,bagi cricul sub punte,desfaci piulita de la amortizor,slabesti cricul,scoti arculvechia,la bagarea arcului nou apesi un pic puntea ,il bagi iar apoi cu cricul ridici puntea si prinzi amortizorul la loc....si gata !Piulita de la amortizor este cea din partea de jos!
Aries- Suspendat
- 890 mesaje
- din 14 Mar 2015
- Astra 2002 y17dt
- Bihor
Aries- Mesaje scrise: 890
- Locatie: Bihor
- Masina: Astra 2002 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Mar 2015
- Mesaj Privat
Adica tot stil Dacie 1310 , diferenta fiind ca la aia telescopul era prin interiorul arcului spiralat si la Opel nu.
,,Lenesul mai mult alearga si scumpul mai mult pagubeste,, - eu vroiam ,,pe direct,, si ma gandeam sa comprim arcul in presa si sa-l demontez /montez doar ca nu stiu cat e de lung in stare libera un astfel de arc.
Cred ca atunci le voi schimba ,,clasic,, folosindu-ma de greutatea caroseriei.
Multumesc @tase.
Recomandari pentru marca arcuri ? Si tampesc cand pentru orice piesa la magazin ma intreaba ala - ce producator din cei 10 sa fie ?
,,Lenesul mai mult alearga si scumpul mai mult pagubeste,, - eu vroiam ,,pe direct,, si ma gandeam sa comprim arcul in presa si sa-l demontez /montez doar ca nu stiu cat e de lung in stare libera un astfel de arc.
Cred ca atunci le voi schimba ,,clasic,, folosindu-ma de greutatea caroseriei.
Multumesc @tase.
Recomandari pentru marca arcuri ? Si tampesc cand pentru orice piesa la magazin ma intreaba ala - ce producator din cei 10 sa fie ?
- tase
- ****
- 1,985 mesaje
- din 29 Sep 2009
- Vectra 2006 z19dt
- Ilfov
tase
- Mesaje scrise: 1,985
- Locatie: Ilfov
- Masina: Vectra 2006 z19dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Sep 2009
- Mesaj Privat
Aries- Suspendat
- 890 mesaje
- din 14 Mar 2015
- Astra 2002 y17dt
- Bihor
Aries- Mesaje scrise: 890
- Locatie: Bihor
- Masina: Astra 2002 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Mar 2015
- Mesaj Privat
Si sa-mi raspund referitor la tip si marca arc spate G, hatch, 1.7dti.
Mi-am comandat 2 arcuri spate marca Lesjofors la 77 lei bucata de tipul gasit pe masina adica cu subtiere diametru sarma spre capete si ingustare circumferinta. Maine imi vin.
Chiar n-am stiut ce sa aleg- este arc spate si cu 50 lei si cu 200 !
Mi-am comandat 2 arcuri spate marca Lesjofors la 77 lei bucata de tipul gasit pe masina adica cu subtiere diametru sarma spre capete si ingustare circumferinta. Maine imi vin.
Chiar n-am stiut ce sa aleg- este arc spate si cu 50 lei si cu 200 !
Aries- Suspendat
- 890 mesaje
- din 14 Mar 2015
- Astra 2002 y17dt
- Bihor
Aries- Mesaje scrise: 890
- Locatie: Bihor
- Masina: Astra 2002 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Mar 2015
- Mesaj Privat
Sosit arcurile dar care au sosit cu putin tuning, adica n-au mai fost cele comandate ci la acelasi pret am primit cu diametrul sarmei constant. N-am inteles exact de ce dar in fine, le-am luat.
Ok, facut curaj cu o bere, afara 36 grade, conditii de schimbare zero, adica langa bloc pe locul de parcare.
Si peste toate dorinta mea arzatoare de a-l fenta pe @tase in sensul ca nu desfac nimic si lucrez doar din presa.
N-a fost sa fie ca oricat am injurat si am cautat prin casa, nu mi-am gasit presa.
Asa ca
Asa ca le-am schimbat clasic, adica cu cracanare punte cu barna de lemn. Sant incantat ca-mi sta spatele fix paralel cu solul si cu vreo 7 cm mai sus decat initial.
Ok, facut curaj cu o bere, afara 36 grade, conditii de schimbare zero, adica langa bloc pe locul de parcare.
Si peste toate dorinta mea arzatoare de a-l fenta pe @tase in sensul ca nu desfac nimic si lucrez doar din presa.
N-a fost sa fie ca oricat am injurat si am cautat prin casa, nu mi-am gasit presa.
Asa ca
Asa ca le-am schimbat clasic, adica cu cracanare punte cu barna de lemn. Sant incantat ca-mi sta spatele fix paralel cu solul si cu vreo 7 cm mai sus decat initial.
- tase
- ****
- 1,985 mesaje
- din 29 Sep 2009
- Vectra 2006 z19dt
- Ilfov
tase
- Mesaje scrise: 1,985
- Locatie: Ilfov
- Masina: Vectra 2006 z19dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Sep 2009
- Mesaj Privat
Aries- Suspendat
- 890 mesaje
- din 14 Mar 2015
- Astra 2002 y17dt
- Bihor
Aries- Mesaje scrise: 890
- Locatie: Bihor
- Masina: Astra 2002 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Mar 2015
- Mesaj Privat
Da. Multumesc @tase.
Trebuie sa recunosc ca m-a ajutat un amic ce sta la casa ( el mi-a adus barna ) - si cand i-am spus la inceput ca nu-mi gasesc presa , a cascat ochii mari si m-a intrebat : poi atunci ce facem ?
N-a fost prea incantat cand am incercat sa-l asigur ca un user de pe CO a spus ca merge si fara presa dar macar a fost dispus sa incercam .
Trebuie sa recunosc ca m-a ajutat un amic ce sta la casa ( el mi-a adus barna ) - si cand i-am spus la inceput ca nu-mi gasesc presa , a cascat ochii mari si m-a intrebat : poi atunci ce facem ?
N-a fost prea incantat cand am incercat sa-l asigur ca un user de pe CO a spus ca merge si fara presa dar macar a fost dispus sa incercam .