- maiandrei
- ******
- 4,711 mesaje
- din 20 Dec 2004
- Insignia 2018 B20DTH
- Bucuresti
maiandrei
- Mesaje scrise: 4,711
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2018 B20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Dec 2004
- Mesaj Privat
- lucian_v
- **
- 123 mesaje
- din 27 Oct 2006
- Astra 2003 Z17DTL
- Bucuresti
lucian_v
- Mesaje scrise: 123
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2003 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Oct 2006
- Mesaj Privat
- maiandrei
- ******
- 4,711 mesaje
- din 20 Dec 2004
- Insignia 2018 B20DTH
- Bucuresti
maiandrei
- Mesaje scrise: 4,711
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2018 B20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Dec 2004
- Mesaj Privat
In sensul de a isi baga nasul. Citeste topicul asta, in intregime. Multa vorbaraie, actiune ZERO.
Trebuie desfacuta mufa de la ecu si verificata existenta acelui fir.
Daca nu este, trebuie tras.
Daca este, trebuie vazut - ajunge la MID?
Daca este, ajunge la MID si totusi nu avem info de consum, macar avem concluzia - o emisiune suparata, domle...
Trebuie desfacuta mufa de la ecu si verificata existenta acelui fir.
Daca nu este, trebuie tras.
Daca este, trebuie vazut - ajunge la MID?
Daca este, ajunge la MID si totusi nu avem info de consum, macar avem concluzia - o emisiune suparata, domle...
marius_mx
- Mesaje scrise: 67
- Locatie: Arges
- Masina: Astra 2001 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jun 2008
- Mesaj Privat
marius_mx
- Mesaje scrise: 67
- Locatie: Arges
- Masina: Astra 2001 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jun 2008
- Mesaj Privat
- maiandrei
- ******
- 4,711 mesaje
- din 20 Dec 2004
- Insignia 2018 B20DTH
- Bucuresti
maiandrei
- Mesaje scrise: 4,711
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2018 B20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Dec 2004
- Mesaj Privat
marius_mx
- Mesaje scrise: 67
- Locatie: Arges
- Masina: Astra 2001 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jun 2008
- Mesaj Privat
La y17 dt se foloseste pinul 27(MID) si pin 47(ECU).
Eu am avut pe masina ccrt700 deci in spate la afisor aveam toate firele trase pt MID(mufa cu 32 de pini).Am cumparat la sh un MID si l-am cuplat in locul celui de la crt.Firul de la pin 27 duce decit pina in mufa X2,cred ca de aceea nu a mers la multi...trebuie sa-l trageti direct din ECU pin 47.Va merge decit:
Autonamie
consum instantaneu
km parcursi
viteza medie
consum mediu
Mai era ceva ...dar nu mai stiu
P.S. Daca va uitati pe schema cu tisul 2000 veti vedea ca trebuie tras si firul13 mid la 28 ecu..Eu nu am mai tras si ca urmare pe autostrada la 130-160km/h in loc de consum instant arata'' F''!?
Sper ca parerea mea conteaza!Spor la treaba!
L.E. Am vazut de ce i-mi dadea eruarea acea cu litera ''f''.Nu conectasem bine firele de la pilotul auto.Asa ca am scos de tot firele pt pilot si...acum merge perfect.Spor la treaba!
P.S. Si asa nu am putut sa activez pilotul la noi in seviceuri .
Eu am avut pe masina ccrt700 deci in spate la afisor aveam toate firele trase pt MID(mufa cu 32 de pini).Am cumparat la sh un MID si l-am cuplat in locul celui de la crt.Firul de la pin 27 duce decit pina in mufa X2,cred ca de aceea nu a mers la multi...trebuie sa-l trageti direct din ECU pin 47.Va merge decit:
Autonamie
consum instantaneu
km parcursi
viteza medie
consum mediu
Mai era ceva ...dar nu mai stiu
P.S. Daca va uitati pe schema cu tisul 2000 veti vedea ca trebuie tras si firul13 mid la 28 ecu..Eu nu am mai tras si ca urmare pe autostrada la 130-160km/h in loc de consum instant arata'' F''!?
Sper ca parerea mea conteaza!Spor la treaba!
L.E. Am vazut de ce i-mi dadea eruarea acea cu litera ''f''.Nu conectasem bine firele de la pilotul auto.Asa ca am scos de tot firele pt pilot si...acum merge perfect.Spor la treaba!
P.S. Si asa nu am putut sa activez pilotul la noi in seviceuri .
- flores_astra
- ****
- 1,280 mesaje
- din 21 Sep 2008
- Astra 2003 Z18 XE
- Bucuresti
flores_astra
- Mesaje scrise: 1,280
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2003 Z18 XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Sep 2008
- Mesaj Privat
Salutare tuturo
intru si eu in discutie
am astra g cu motor y 17 dt
azi am achizitionat mid +maneta +mufa 32 pini si sambata ma apuc de treaba
pe piese am dat 250 ron display + mufa
10 ron maneta stergator cu bc
din dezmembrari
curios era faptul ca masina de pe care mi l-e desfacut era o astra g chiar cu motor de 17 y17 dt
va tin la curent cu modificarea
sper sa gasesc aici pe undeva un tutorial su schema de legare a mid in loc de tid
bafta tuturor
intru si eu in discutie
am astra g cu motor y 17 dt
azi am achizitionat mid +maneta +mufa 32 pini si sambata ma apuc de treaba
pe piese am dat 250 ron display + mufa
10 ron maneta stergator cu bc
din dezmembrari
curios era faptul ca masina de pe care mi l-e desfacut era o astra g chiar cu motor de 17 y17 dt
va tin la curent cu modificarea
sper sa gasesc aici pe undeva un tutorial su schema de legare a mid in loc de tid
bafta tuturor
- viorel tecla
- **
- 72 mesaje
- din 19 Dec 2006
- Astra 2003 Y17DT
- Bucuresti
viorel tecla
- Mesaje scrise: 72
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2003 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Dec 2006
- Mesaj Privat
- ag10tit
- **
- 345 mesaje
- din 09 Feb 2007
- Astra 2005 Z19DTJ
- Bucuresti
ag10tit
- Mesaje scrise: 345
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 Z19DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Feb 2007
- Mesaj Privat
- LDivora
- *****
- 3,097 mesaje
- din 30 Mai 2005
- Astra 2003 Y20DTH/PSG16
- Bucuresti
LDivora
- Mesaje scrise: 3,097
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2003 Y20DTH/PSG16
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Mai 2005
- Mesaj Privat
- flores_astra
- ****
- 1,280 mesaje
- din 21 Sep 2008
- Astra 2003 Z18 XE
- Bucuresti
flores_astra
- Mesaje scrise: 1,280
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2003 Z18 XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Sep 2008
- Mesaj Privat
Salutare tuturor
Ma bucur sa fiu din nou printre voi intr-adevar eu am rezolvat minunea BC pe y17dt cu toate ca nu sunt singurul, mai era o persoana
Ca tutorial eu l-am folosit pe cel facut de gabib77 dar care era pt motorul de 2.0 cu mici modificari constand in
firul de consum 27-mid-47- ecu. Eu am cumparat mid cu functii de gsm pe care l-am activat impreuna cu andrei
problema cea mai mare e ca la y17dt in mufa ecu nu exista pe pinul 47 papuc si trebuie improvizat unul eu am facut din 2 papuci mama dintr-o mufa seriala db9 lipiti cap in cap si cateodata tot mai da o eroare daca se misca firul iar de curand am facut rost de o mufa ecu din care voi extrage papuci dar nu am avut timp sa ma ocup de asta si e si cam frig afara
Acestea fiind spuse va stau la dispozitie cu orice intrebare iar daca va fi nevoie voi folosi tutorialul lui gabi77 il voi modifica pt y17dt si il voi pune aici sper sa nu se supere acesta ca ma folosesc de munca lui dar mi-ar mai usor asa
spor la treaba tuturor
Ma bucur sa fiu din nou printre voi intr-adevar eu am rezolvat minunea BC pe y17dt cu toate ca nu sunt singurul, mai era o persoana
Ca tutorial eu l-am folosit pe cel facut de gabib77 dar care era pt motorul de 2.0 cu mici modificari constand in
firul de consum 27-mid-47- ecu. Eu am cumparat mid cu functii de gsm pe care l-am activat impreuna cu andrei
problema cea mai mare e ca la y17dt in mufa ecu nu exista pe pinul 47 papuc si trebuie improvizat unul eu am facut din 2 papuci mama dintr-o mufa seriala db9 lipiti cap in cap si cateodata tot mai da o eroare daca se misca firul iar de curand am facut rost de o mufa ecu din care voi extrage papuci dar nu am avut timp sa ma ocup de asta si e si cam frig afara
Acestea fiind spuse va stau la dispozitie cu orice intrebare iar daca va fi nevoie voi folosi tutorialul lui gabi77 il voi modifica pt y17dt si il voi pune aici sper sa nu se supere acesta ca ma folosesc de munca lui dar mi-ar mai usor asa
spor la treaba tuturor
- ag10tit
- **
- 345 mesaje
- din 09 Feb 2007
- Astra 2005 Z19DTJ
- Bucuresti
ag10tit
- Mesaje scrise: 345
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 Z19DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Feb 2007
- Mesaj Privat
Bine ai revenit!
Eu am TID cu gsm,deci sa inteleg ca nu-mi mai trebuie sa cumpar MID?ce trebuie facut cu tid-ul ca sa mearga?
Nu prea ma pricep foarte bine,as vrea daca ai putea sa imi arati mai explicit de unde trebuie luat firul acela(de la care calculator)..... trebuie dus la pinul 27 de la mufa care intra in TID?
Daca trag firul fara sa iau maneta imi va functiona BC,sa-mi arate doar range-ul?
Multumesc!
Eu am TID cu gsm,deci sa inteleg ca nu-mi mai trebuie sa cumpar MID?ce trebuie facut cu tid-ul ca sa mearga?
Nu prea ma pricep foarte bine,as vrea daca ai putea sa imi arati mai explicit de unde trebuie luat firul acela(de la care calculator)..... trebuie dus la pinul 27 de la mufa care intra in TID?
Daca trag firul fara sa iau maneta imi va functiona BC,sa-mi arate doar range-ul?
Multumesc!
- flores_astra
- ****
- 1,280 mesaje
- din 21 Sep 2008
- Astra 2003 Z18 XE
- Bucuresti
flores_astra
- Mesaje scrise: 1,280
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2003 Z18 XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Sep 2008
- Mesaj Privat
ag10tit in primul rand daca ai tid cu functii de gsm se poate activa te poate ajuta andrei cu activarea numai ca trebuie sa faci un drum in bucuresti daca urmaresti cele 2 topice vei gasi un tutorial facut de gabi 77 ce trebuie sa faci este sa desfaci scoica volanului si sa vezi daca ai mufa aceea cu 3 pini patrata acolo mai mult ca sigur o vei gasi daca masina a venit echipata din fabrica ,cu tid cu functi de gsm fara maneta nu va functiona pt ca nu ai cum sa schimbi poate doar sa ii faci tu 2 butoane dar te complici o maneta e 100ron pe la dezmembrari dar e cam greu de gasit una
trebuie apoi sa verifici daca in mufa tid ai in pinul 27 cablu culoare maro/negru parca acest cablu trebuie sa ajunga la ecu care este pe motor in pinul 47 daca nu este tras trebuie tras si daca tot tragi cabluri la ecu ar fi bine sa mai tragi unul in plus sdin pinul 13 ecu in pinul ? nu il stiu acum e ceva cu pedala de frana asta ca sa nu mai te chinui pe la switchul de la pedala
sper sa iti fi fost inteles si te astept cu intrebari daca nu esti lamurit
multumesc
trebuie apoi sa verifici daca in mufa tid ai in pinul 27 cablu culoare maro/negru parca acest cablu trebuie sa ajunga la ecu care este pe motor in pinul 47 daca nu este tras trebuie tras si daca tot tragi cabluri la ecu ar fi bine sa mai tragi unul in plus sdin pinul 13 ecu in pinul ? nu il stiu acum e ceva cu pedala de frana asta ca sa nu mai te chinui pe la switchul de la pedala
sper sa iti fi fost inteles si te astept cu intrebari daca nu esti lamurit
multumesc
- 02tes
- ***
- 594 mesaje
- din 27 Oct 2008
- Astra 2003 z17dtl
- Bucuresti
02tes
- Mesaje scrise: 594
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2003 z17dtl
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Oct 2008
- Mesaj Privat
salut la toata lumea... vreau sa pun la punct citeva "nelamuriri" , ca sa zic asa , legate de b. c. intimpinate aici.in primul rind: - nu exista tid cu functi de gsm. exista mid cu functi de gsm- spun asta pentru ca un tid nu are bc de nici un fel( poti sa setezi la el cit vrei , dar nu merge bc), atunci presupun ca este mid... gresesc? doar mid-ul are functi si informati de bc. mai are si gid-ul si cid-ul , dar acestea functioneaza doar, subliniez , doar cu un radio de tip ncdr..1100, 1500..etc... --- 2: a se intelege - mufa mid nu se potriveste la pini cu mufa de la mid-ul cu gsm...( incercare pe propria masina.-pinul 2si 10 de la tid trebuia sa vina, conform unei scheme data de gabi77, la pinul 8si 9 de la mid. asa este, dar la mid .acesti pini citesc datele de la radio. la mid-ul cu gsm pinul 8 si 9 sunt locuri goale... deci nu sunt acei pini, ca doar la masina cu ccrt 700 , care are din fabrica acel mid, a functionat datele radio... deci sustin ca sunt in alta parte, alti pini..) deci trebuie aflata schema de asezare ai pinilor pentru fiecare model de mid...un mare ajutor l-am avut de la flores_astra , care are deja montat pe masina un mid cu functi gsm si care a spus ca nici la el nu citea date radio dupa montare mid cu gsm in loc de tid..... rog pe cei care stiu mai multe despre asta sa mai noteze cite ceva , ca toti cei ce citesc aici sa poata intelege. altfel se incurca , precum je- (adica eu)...acum despre mine...: am achizitionat maneta cu buton bc, am achizitionat un "mid" ( cu apostrof , ca inca nu stim ce este, mid cu gsm , sau tid cu gsm...)cu functi de gsm , am mers pe schema lui gabi77 la legarea pinilor, dar nu se potrivesc ... acum caut schema de legare de la tid la "mid " cu gsm... apoi rog pe maiandrei sa ma ajute cu pini la ecu pentru z17dtl... mai vorbim. va tin la curent...
- maiandrei
- ******
- 4,711 mesaje
- din 20 Dec 2004
- Insignia 2018 B20DTH
- Bucuresti
maiandrei
- Mesaje scrise: 4,711
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2018 B20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Dec 2004
- Mesaj Privat
- viorel tecla
- **
- 72 mesaje
- din 19 Dec 2006
- Astra 2003 Y17DT
- Bucuresti
viorel tecla
- Mesaje scrise: 72
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2003 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Dec 2006
- Mesaj Privat
- viorel tecla
- **
- 72 mesaje
- din 19 Dec 2006
- Astra 2003 Y17DT
- Bucuresti
viorel tecla
- Mesaje scrise: 72
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2003 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Dec 2006
- Mesaj Privat
- 02tes
- ***
- 594 mesaje
- din 27 Oct 2008
- Astra 2003 z17dtl
- Bucuresti
02tes
- Mesaje scrise: 594
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2003 z17dtl
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Oct 2008
- Mesaj Privat
am reusit sa-mi montez si sa-mi activez b.c. am sa incerc sa explic si sa arat cum am reusit , poate ajuta si pe alti. masina mea este un opel astra z17dtl ( 1,7 cdti). intii am achizitionat maneta semnalizare cu butoane de b.c. , apoi o lunga cautare pentru un mid. din discutiile avute cu mai multi oameni de pe acest site am aflat ce si cum despre pinii ce trebuiesc legati la mid si la ecu. primul pas a fost sa montez maneta. simplu. apoi am montat mid - ul. pentru aceasta am scos consola centrala . consola se desface astfel: se scoate fata de la bricheta
apoi se desfac suruburile de la consola din spatele brichetei si a scrumierei
se desurubeaza cele de la cd , cass... nav... etc..
apoi in acele gauri se baga , de obicei, andrele si se string si se trage de cass. dupa ce iese cassu , se desface surubul de la sina cassului si se trage sina afara. se scot de pe sina mufele de la antena si de la difuzoare , alimentare,. .etc. apoi se desfac suruburile de la consola de pe lateral
se trage usor spre tine consola tinind mina in spatele displey-ului , unde are o clema, si consola iese afara , cu tot cu aerator si buton avarii. se scot mufele de la tid si de la clima( in cazul meu , in alte cazuri comanda manuala de clima are 4 cleme ce trebuiesc desfacute inainte de a scoate consola), si se indeparteaza. se desfac suruburi tid si se inlocuieste cu mid.
se schimba mufa tid de 12 pini cu mufa mid de 32 pini
se fac legaturile conform schemei ( schema este postata de gabi77 in site si este valabila pentru mid, la mid cu gsm nu arata functi radio...). se desface bordul la ceasuri din cele 4 suruburi
se desfac 2 suruburi care tin ceasurile si se trage de clema care le tine in mufa.apoi se trage afara. se fac legaturile la mufa instrumente
se pun la loc si se monteaza bordul . se trag fire afara pentru ecu pe linga cablu de deschidere capota ( eu asa am facut, fiecare cum poate...).se desfac suruburi plastic de la aparatoare noroi aripa stinga si se desfare aparatoarea din dreptul lucas-ului. se tage firul spre ecu . se scoate ecu
se face identificarea
si se monteaza un pin mama la pinul 12 la z17dtl(eu am folosit un ac seringa 1,4). se moteaza legatura
se pune ecu la loc se monteaza tot si apoi se activeaza. eu l-am activat la marius (maiandrei) si functioneaza perfect. arata urmatoarele:
multumesc lui maiandrei (pentru multe informatii si timp pierdut cu mine, sper sa nu fie pierdut) si lui flores_astra (pentru ajutorul oferit la cablare).
succes tuturor
apoi se desfac suruburile de la consola din spatele brichetei si a scrumierei
se desurubeaza cele de la cd , cass... nav... etc..
apoi in acele gauri se baga , de obicei, andrele si se string si se trage de cass. dupa ce iese cassu , se desface surubul de la sina cassului si se trage sina afara. se scot de pe sina mufele de la antena si de la difuzoare , alimentare,. .etc. apoi se desfac suruburile de la consola de pe lateral
se trage usor spre tine consola tinind mina in spatele displey-ului , unde are o clema, si consola iese afara , cu tot cu aerator si buton avarii. se scot mufele de la tid si de la clima( in cazul meu , in alte cazuri comanda manuala de clima are 4 cleme ce trebuiesc desfacute inainte de a scoate consola), si se indeparteaza. se desfac suruburi tid si se inlocuieste cu mid.
se schimba mufa tid de 12 pini cu mufa mid de 32 pini
se fac legaturile conform schemei ( schema este postata de gabi77 in site si este valabila pentru mid, la mid cu gsm nu arata functi radio...). se desface bordul la ceasuri din cele 4 suruburi
se desfac 2 suruburi care tin ceasurile si se trage de clema care le tine in mufa.apoi se trage afara. se fac legaturile la mufa instrumente
se pun la loc si se monteaza bordul . se trag fire afara pentru ecu pe linga cablu de deschidere capota ( eu asa am facut, fiecare cum poate...).se desfac suruburi plastic de la aparatoare noroi aripa stinga si se desfare aparatoarea din dreptul lucas-ului. se tage firul spre ecu . se scoate ecu
se face identificarea
si se monteaza un pin mama la pinul 12 la z17dtl(eu am folosit un ac seringa 1,4). se moteaza legatura
se pune ecu la loc se monteaza tot si apoi se activeaza. eu l-am activat la marius (maiandrei) si functioneaza perfect. arata urmatoarele:
multumesc lui maiandrei (pentru multe informatii si timp pierdut cu mine, sper sa nu fie pierdut) si lui flores_astra (pentru ajutorul oferit la cablare).
succes tuturor
- B74LEL
- **
- 498 mesaje
- din 11 Sep 2008
- Astra 2008 Z17DTL
- Bucuresti
B74LEL
- Mesaje scrise: 498
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2008 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Sep 2008
- Mesaj Privat